9 ліпеня, Александрыя /Кар. БЕЛТА/. "Цёця Моця", "Хваля" і Lemongrass: паказ калекцый ад прадпрыемстваў Беллегпрама прайшоў на малой сцэне рэспубліканскага свята "Купалле" ("Александрыя збірае сяброў"), перадае карэспандэнт БЕЛТА.
Тут былі прадстаўлены подыумныя і прамысловыя калекцыі вядучых вытворцаў Беллегпрама.
Кампанія "Світанак" прадставіла арыгінальную калекцыю дызайнера Міхаіла Мытніка "Цёця Моця". Паводле слоў аўтара, ідэя была навеяна асаблівым каларытам гарадскіх рынкаў.
Вядучы мастак-мадэльер Антон Ярошчык з "Цэнтра Моды" прадставіў у Александрыі подыумную калекцыю лёну "Хваля". "Гэта калекцыя льнянога адзення з аплікацыямі і шоўкам. Яна ўжо шмат дзе была. Упершыню яна была прэзентавана на Сусветнай выстаўцы ў Дубаі ў кастрычніку мінулага года. І вось цяпер мы паказваем яе ў Беларусі, - расказаў аўтар калекцыі. - Мы выступаем з яшчэ адной калекцыяй лёну, якая разлічана на сталых мадэлей. Такі фармат палюбіла публіка: адзенне для ўсіх узростаў і ўсіх размераў".
Паводле слоў Антона Ярошчыка, лён - гэта золата і здабытак беларускай зямлі. "Мы навучыліся цудоўна з ім працаваць, мы шыем з яго практычна ўвесь асартымент. Гэта натуральны матэрыял, выраблены ў нас. А існуючыя тэхналогіі дазваляюць фарбаваць яго ў модныя адценні, надаваць модныя тэкстуры. Адзенне з лёну атрымліваецца вельмі стыльнае, якаснае і даўгавечнае, - расказаў дызайнер. - Асноўнай крыніцай натхнення для стварэння гэтай калекцыі стала беларуская культура. Робячы калекцыю з матэрыялу, які з'яўляецца такім родным, натхняцца трэба таксама родным".
Дызайнер падзяліўся, што свята ў Александрыі яму вельмі падабаецца. "Свята, як заўсёды, цудоўнае. Выдатна, калі ў адным месцы збіраецца ўсё лепшае, што ёсць у краіне, калі для людзей робяць такое маштабнае свята, - адзначыў ён. - "Купалле" - гэта адно з важных народных свят. І Александрыя вельмі трывала заняла нішу па яго арганізацыі. З гэтым месцам няма сэнсу канкурыраваць, таму што на "Купалле" ўсе будуць прыязджаць сюды".
Яшчэ адну калекцыю на александрыйскай зямлі прадставіў "Камволь" пад уласным брэндам Lemongrass. Гэта новае і цікавае прачытанне звычайнага для ўсіх дзелавога касцюма.-0-