Сцяг Чацвер, 21 лістапада 2024
Усе навіны
Усе навіны
Спорт
19 лістапада 2024, 14:44

Канферэнцыя па спартыўным маркетынгу прайшла ў НАК Беларусі

Фота НАК Беларусі
Фота НАК Беларусі
19 лістапада, Мінск /Кар. БЕЛТА/. У штаб-кватэры Нацыянальнага алімпійскага камітэта (НАК) Рэспублікі Беларусі адбылася канферэнцыя па спартыўным маркетынгу, паведамілі БЕЛТА ў прэс-службе НАК.

Канферэнцыю адкрыла дыскусійная панэль "Спартыўны маркетынг у сучасных рэаліях", у час якой спецыялісты з Беларусі і Расіі разам з прадстаўнікамі спартыўных федэрацый і клубаў абмеркавалі тэмы развіцця маркетынгу ў спорце, узаемадзеяння з гледачамі і балельшчыкамі ў спартыўнай сферы, а таксама арганізацыі масавых праектаў і мерапрыемстваў.

"Мы знаходзімся ў няпростых умовах на міжнароднай арэне, але пакрыху прабіваем гэту сцяну. У 2024 годзе нашы спартсмены добра выступілі на Алімпійскіх гульнях у Парыжы, выйгравалі медалі чэмпіянатаў свету і Еўропы. Гэтыя дасягненні атрыманы ў тым ліку і дзякуючы маркетынгу, развіццю якога ў айчынным спорце НАК Беларусі ўдзяляе ўвагу далёка не першы год", - адзначыў віцэ-прэзідэнт НАК Дзмітрый Даўгалёнак.

У ролі спікераў канферэнцыі выступілі дырэктар дэпартамента развіцця і ўзаемадзеяння са спартыўнымі арганізацыямі тэлеканала "Матч ТБ" Алена Рудакова, камерцыйны дырэктар футбольнай нацыянальнай лігі Расіі Роберт Тэр-Абрамян, генеральны дырэктар ДУ "Нацыянальны алімпійскі стадыён "Дынама" Аляксандр Бут-Гусаім, а таксама намеснік генеральнага дырэктара па развіцці АТ "Алімпійскі комплекс "Лужнікі" Антон Лапцеў.

"Увесь спартыўны маркетынг павінен быць накіраваны на балельшчыкаў і тэлегледачоў. Спорт сёння - гэта ключавая фабрыка стварэння і праяўлення эмоцый. Дарослая аўдыторыя атрымлівае кантэнт традыцыйнымі спосабамі: на трыбунах стадыёнаў і каля экранаў тэлевізараў. Наша задача - вывучаць, як тыя ж эмоцыі атрымлівае моладзь, куды яна за імі ідзе, - сказала Алена Рудакова. - Неабходна, каб спартыўная падзея была сапраўдным сямейным святам. Тады праз некалькі дзён дзіця прывядуць у секцыю".

"Галоўная задача спорту - гэта рэзультат, але не менш важны аспект - як зрабіць спорт больш масавым, прыцягнуць больш гледачоў і зарабіць у гэтай сферы. Ці магчыма быць фінансава паспяховым у спорце? Адказ станоўчы, - падкрэсліў начальнік аддзела маркетынгу НАК Віталь Астроўскі. - Наша канферэнцыя дапамагае знаходзіць шляхі ўзаемадзеяння з партнёрамі: так, сёння мы разабралі тэму прыцягнення спонсараў. У Беларусі ёсць станоўчы прыклад мінскага "Дынама" ў КХЛ, у футболе мы яшчэ толькі рухаемся ў гэтым напрамку. Таму падобныя мерапрыемствы вельмі карысныя для нашых менеджараў, якія працуюць у гэтай сферы".

Усяго ўдзел у Канферэнцыі па спартыўным маркетынгу прынялі больш за 150 прадстаўнікоў спартыўных арганізацый Беларусі.-0-

Падпісвайцеся на нас у
X
Топ-навіны
Свежыя навіны Беларусі