Фота з архіва
17 лістапада, Мінск /Кар. БЕЛТА/. У чат-бот Рэспубліканскага інстытута кантролю ведаў за месяц паступіла больш за 9 тыс. зваротаў. Аб гэтым БЕЛТА паведамілі ва ўстанове.
Карыснага памочніка для абітурыентаў і бацькоў РІКВ запусціў месяц таму. "Ён ужо даказаў сваю запатрабаванасць - да яго звярнуліся больш як 9 тыс. разоў, - расказаў дырэктар установы Дзмітрый Міронаў. - Бот створаны на аснове аналізу самых частых пытанняў, якія задавалі ў час РТ, ЦЭ і ЦТ".
Чат-бот складаецца з чатырох раздзелаў: рэпетыцыйнае тэсціраванне (РТ), цэнтралізаваны экзамен (ЦЭ), цэнтралізаванае тэсціраванне (ЦТ) і кантакты РІКВ.
"У нестандартных сітуацыях бот адразу дае кантакты прамой лініі тэхпадтрымкі, дзе спецыялісты аператыўна дапамогуць. Колькасць пісьмовых і тэлефонных зваротаў у Рэспубліканскі інстытут кантролю ведаў значна скарацілася", - праінфармаваў кіраўнік.-0-
Карыснага памочніка для абітурыентаў і бацькоў РІКВ запусціў месяц таму. "Ён ужо даказаў сваю запатрабаванасць - да яго звярнуліся больш як 9 тыс. разоў, - расказаў дырэктар установы Дзмітрый Міронаў. - Бот створаны на аснове аналізу самых частых пытанняў, якія задавалі ў час РТ, ЦЭ і ЦТ".
Чат-бот складаецца з чатырох раздзелаў: рэпетыцыйнае тэсціраванне (РТ), цэнтралізаваны экзамен (ЦЭ), цэнтралізаванае тэсціраванне (ЦТ) і кантакты РІКВ.
"У нестандартных сітуацыях бот адразу дае кантакты прамой лініі тэхпадтрымкі, дзе спецыялісты аператыўна дапамогуць. Колькасць пісьмовых і тэлефонных зваротаў у Рэспубліканскі інстытут кантролю ведаў значна скарацілася", - праінфармаваў кіраўнік.-0-
