Фота з архіва
25 жніўня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Міністэрства падаткаў і збораў расказала аб парадку падачы скаргі на адміністрацыйныя рашэнні падатковых органаў, паведамляе БЕЛТА.
"Пры нязгодзе з адміністрацыйным рашэннем, прынятым падатковым органам пры разглядзе заявы аб ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры, скарга можа быць пададзена ў вышэйшы падатковы орган. Важна! Абскарджанне адміністрацыйнага рашэння ў судовым парадку ажыццяўляецца толькі пасля абскарджання ў вышэйшы падатковы орган. Тэрмін падачы скаргі - адзін год з дня прыняцця абскарджваемага адміністрацыйнага рашэння. У выпадку пропуску тэрміну падачы па ўважлівай прычыне (цяжкая хвароба, працяглая камандзіроўка і іншае) падатковы орган, які разглядае скаргу, мае права аднавіць названы тэрмін", - адзначылі ў МПЗ.
Скарга падаецца толькі ў пісьмовай форме. Яе можна падаць нарачным (кур'ерам), па пошце альбо ў ходзе асабістага прыёму. На гэты час адсутнічае магчымасць падачы скаргі ў электроннай форме праз адзіны партал электронных паслуг, паколькі ў названай інфармацыйнай сістэме пакуль не рэалізавана такая функцыя.
Не падлягаюць разгляду скаргі на адміністрацыйныя рашэнні, пададзеныя ў вуснай форме ў ходзе асабістага прыёму, у электроннай форме праз асабісты кабінет плацельшчыка, у электроннай форме з дапамогай дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб (обращения.бел).
Тэрмін разгляду скаргі - месяц з дня яе рэгістрацыі.-0-
"Пры нязгодзе з адміністрацыйным рашэннем, прынятым падатковым органам пры разглядзе заявы аб ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры, скарга можа быць пададзена ў вышэйшы падатковы орган. Важна! Абскарджанне адміністрацыйнага рашэння ў судовым парадку ажыццяўляецца толькі пасля абскарджання ў вышэйшы падатковы орган. Тэрмін падачы скаргі - адзін год з дня прыняцця абскарджваемага адміністрацыйнага рашэння. У выпадку пропуску тэрміну падачы па ўважлівай прычыне (цяжкая хвароба, працяглая камандзіроўка і іншае) падатковы орган, які разглядае скаргу, мае права аднавіць названы тэрмін", - адзначылі ў МПЗ.
Скарга падаецца толькі ў пісьмовай форме. Яе можна падаць нарачным (кур'ерам), па пошце альбо ў ходзе асабістага прыёму. На гэты час адсутнічае магчымасць падачы скаргі ў электроннай форме праз адзіны партал электронных паслуг, паколькі ў названай інфармацыйнай сістэме пакуль не рэалізавана такая функцыя.
Не падлягаюць разгляду скаргі на адміністрацыйныя рашэнні, пададзеныя ў вуснай форме ў ходзе асабістага прыёму, у электроннай форме праз асабісты кабінет плацельшчыка, у электроннай форме з дапамогай дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб (обращения.бел).
Тэрмін разгляду скаргі - месяц з дня яе рэгістрацыі.-0-
