18 лістапада, Мінск /Кар. БЕЛТА/. На грамадскае абмеркаванне вынесены праект пастановы Міністэрства фінансаў, якім прадугледжваецца карэкціроўка шэрага ведамасных нарматыўных прававых актаў, якія рэгулююць ажыццяўленне аўдытарскай дзейнасці, паведамляе БЕЛТА са спасылкай на Нацыянальны прававы інтэрнэт-партал.
Мэта - удакладненне і канкрэтызацыя дзеючых норм нацыянальных правіл аўдытарскай дзейнасці з улікам змяненняў заканадаўства, практыкі іх прымянення, увядзення міжнародных стандартаў фінансавай справаздачнасці (МСФС).
У прыватнасці, для прывядзення ў адпаведнасць нарматыўных прававых актаў, прымянення адзіных падыходаў да прадстаўлення інфармацыі і пераходу да электроннага дакументаабароту праектам пастановы ў шэрагу выпадкаў прадугледжваецца ўстанаўленне патрабавання аб прадастаўленні звестак у выглядзе электроннага дакумента шляхам асабістага кабінета з выкарыстаннем электроннага лічбавага подпісу.
Разам з тым пры прадстаўленні ў Міністэрства фінансаў аўдытарам звестак для ўключэння ў рэестр аўдытараў, аўдытараў, якія ажыццяўляюць дзейнасць у якасці індывідуальных прадпрымальнікаў, аўдытарскіх арганізацый захоўваецца парадак, пры якім інфармацыя можа прадстаўляцца на папяровым носьбіце па пошце, з дапамогай тэхнічных сродкаў (факсімільнай сувязі), нарачным (кур'ерам) або асабіста ці ў электронным выглядзе праз асабісты кабінет аўдытара.
Арганізатар грамадскага абмеркавання - Міністэрства фінансаў.
Свае заўвагі і прапановы можна выказаць у спецыяльнай тэме на Прававым форуме з 18 па 28 лістапада, а таксама ў электронным выглядзе (адрас электроннай пошты: audit@minfin.gov.by).-0-