19 верасня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Пастановай Савета Міністраў нумар 628 ад 18 верасня 2019 года ствараецца рэспубліканская сістэма маніторынгу прыёму і выканання прэтэнзій грамадзян на якасць жыллёва-камунальных паслуг. Адпаведная інфармацыя размешчана на Нацыянальным прававым інтэрнэт-партале, паведамляе БЕЛТА.
У сістэму маніторынгу ўвайшлі Рэспубліканскі інфармацыйны цэнтр жыллёва-камунальнай гаспадаркі, абласныя кантакт-цэнтры, кантакт-цэнтр Мінска, адзіныя дыспетчарскія службы раённага ўзроўню, выканаўцы па аказанні ЖКП.
Дзяржпрадпрыемства "Цэнтр інфармацыйных тэхналогій Мінгарвыканкама" вызначана тэхнічным аператарам аўтаматызаванай сістэмы "Дыспетчарская служба" - адзінай рэспубліканскай сістэмы ўліку прэтэнзій грамадзян на якасць ЖКП.
Згодна з дакументам, дзяржаўная ўстанова "Рэспубліканская дыспетчарская служба жыллёва-камунальнай гаспадаркі" будзе называцца дзяржаўная ўстанова "Рэспубліканскі інфармацыйны цэнтр жыллёва-камунальнай гаспадаркі", ёй устанаўліваюцца дадатковыя функцыі і ўносяцца адпаведныя змяненні ў яго статут.
Міністэрству фінансаў пры фарміраванні рэспубліканскага бюджэту на чарговы фінансавы год даручана прадугледзець сродкі на рэалізацыю палажэнняў пастановы, якія патрабуюць бюджэтнага фінансавання.
Пастанова, за выключэннем асобных палажэнняў, уступае ў сілу пасля яе афіцыйнага апублікавання.-0-