ДЗЯРЖОРГАНЫДЗЯРЖОРГАНЫ
Флаг Панядзелак, 27 верасня 2021
Мінск Ясна +13°C
Усе навіны
Усе навіны
Грамадства
26 ліпеня 2021, 16:54

Праект указа аб аўтаперавозках пасажыраў нацэлены вырашыць праблему нерэгулярных перавозак - дэпутат

Фота з архіва
Фота з архіва

26 ліпеня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Праект указа Прэзідэнта "Аб пытаннях аўтамабільных перавозак пасажыраў" нацэлены вырашыць праблему нерэгулярных перавозак. Такое меркаванне карэспандэнту БЕЛТА выказаў старшыня Пастаяннай камісіі па прамысловасці, паліўна-энергетычным комплексе, транспарце і сувязі Палаты прадстаўнікоў Ігар Камароўскі.

"Самае галоўнае пытанне, якое павінен вырашыць указ, - урэгуляваць работу нерэгулярных аўтаперавозчыкаў. І ў большай ступені гэта датычыцца прыгарадных, рэгіянальных, міжрэгіянальных маршрутаў. І як разнавіднасць нерэгулярных перавозак - аўтамабіляў таксі. Справа ў тым, што асноўная праблема, на мой погляд, звязана з тым, што на гэтым рынку прапанаванне перавышае попыт. Гэта значыць на сённяшні дзень вялікая колькасць перавозчыкаў, і гэта абумоўлена тым, што на рынак аўтаперавозак вельмі лёгка ўваходзіць. І мы ўжо даўно назіраем, што нядобрасумленная канкурэнцыя на гэтым рынку падагравае жаданне некаторых знаходзіць пралазы і абыходзіць заканадаўства для таго, каб несці меншыя затраты і адпаведна атрымліваць большы прыбытак", - сказаў Ігар Камароўскі.

Праект указа Прэзідэнта "Аб пытаннях аўтамабільных перавозак пасажыраў" вынесены на грамадскае абмеркаванне. Ён падрыхтаваны для забеспячэння бяспекі аўтамабільных перавозак пасажыраў, стварэння ўмоў для добрасумленнай канкурэнцыі і павышэння якасці аказваемых насельніцтву паслуг.

У тым ліку праектам дакумента прадугледжваюцца распрацоўка механізма допуску да рынку аўтамабільных перавозак пасажыраў у нерэгулярных зносінах, у тым ліку аўтамабілямі таксі, шляхам увядзення рэгістрацыйных карт транспартнага сродку, карт допуску вадзіцеля аўто, дыспетчара аўтамабільных перавозак пасажыраў у нерэгулярных зносінах і дыспетчара таксі.

Прапануецца ўвядзенне падстаў для прыняцця абмежавальных мер і саміх мер за парушэнні заканадаўства ў сферы аўтамабільных перавозак пасажыраў у нерэгулярных зносінах, у тым ліку аўтамабілямі таксі. Дакументам прадугледжваецца абавязковае заключэнне аўтамабільнымі перавозчыкамі - юрыдычнымі асобамі або індывідуальнымі прадпрымальнікамі (акрамя ІП, якія ажыццяўляюць дзейнасць самастойна без прыцягнення іншых асоб) з вадзіцелямі працоўных дагавораў. Таксама будуць рэгулявацца пытанні арэнды транспартнага сродку з экіпажам з устанаўленнем нормы, што па дагаворы арэнды аўто з экіпажам пры выкананні аўтамабільных перавозак пасажыраў арандатарам могуць выступаць толькі юрыдычныя асобы і ІП.

Праектам прапануецца ўнясенне змяненняў ва ўказ ад 16 кастрычніка 2009 года нумар 510 "Аб удасканаленні кантрольнай (нагляднай) дзейнасці ў Рэспубліцы Беларусь" для комплекснага ахопу кантрольнымі мерапрыемствамі суб'ектаў гаспадарання, якія выконваюць аўтамабільныя перавозкі пасажыраў.

Заўвагі і прапановы можна выказаць у спецыяльнай тэме на Прававым форуме Беларусі па 31 снежня 2021 года.

Паводле слоў парламентарыя, грамадскае абмеркаванне праекта ўказа вельмі важнае. "Па-першае, з пункту гледжання інфармавання аб тым, што рэгулятар плануе зрабіць, каб гэта не было сенсацыяй. Па-другое, зыходзячы з псіхалагічных пасылаў, тыя, хто сапраўды пад прыкрыццём займаюцца нерэгулярнымі перавозкамі, а па факце, па сутнасці справы, з'яўляюцца рэгуляршчыкамі, каб яны мелі магчымасць своечасова прыняць рашэнне аб сваёй далейшай дзейнасці", - дадаў ён.-0-

Падпісвайцеся на нас у
Twitter
Топ-навіны
З НАМІ НАЙБОЛЬШ ЦІКАВА
Свежыя навіны Беларусі