Фота cis.minsk.by
18 сакавіка, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Пасяджэнне камісіі ў галіне забеспячэння якасці адукацыі дзяржаў - удзельніц СНД адбылося 18 сакавіка. Аб гэтым БЕЛТА паведамілі ў прэс-службе Выканаўчага камітэта СНД.
Мерапрыемства прайшло ў рэжыме відэаканферэнцсувязі. Удзел у ім прынялі прадстаўнікі Арменіі, Беларусі, Казахстана, Кыргызстана, Расіі, Таджыкістана і Выканаўчага камітэта СНД.
У ходзе сустрэчы былі абмеркаваны і ўзгоднены падыходы ў рабоце камісіі. Было вырашана прасіць членаў камісіі прадставіць да 1 чэрвеня 2024 года ў Федэральную службу па наглядзе ў сферы адукацыі і навукі прапановы ў частцы распрацоўкі агульных падыходаў па супрацоўніцтве дзяржаў - удзельніц СНД у сферы ацэнкі якасці вышэйшай адукацыі.
Камісія ў галіне забеспячэння якасці адукацыі дзяржаў Садружнасці была створана ў адпаведнасці з рашэннем савета па супрацоўніцтве ў галіне адукацыі дзяржаў - удзельніц СНД ад 11 красавіка 2017 года. У яе склад увайшлі прадстаўнікі шасці дзяржаў Садружнасці. Работа камісіі накіравана на ажыццяўленне дзейнасці, звязанай з працэдурамі незалежнай ацэнкі якасці адукацыі і грамадскай акрэдытацыі і распрацоўкі агульных падыходаў па забеспячэнні якасці вышэйшай адукацыі.-0-
Мерапрыемства прайшло ў рэжыме відэаканферэнцсувязі. Удзел у ім прынялі прадстаўнікі Арменіі, Беларусі, Казахстана, Кыргызстана, Расіі, Таджыкістана і Выканаўчага камітэта СНД.
У ходзе сустрэчы былі абмеркаваны і ўзгоднены падыходы ў рабоце камісіі. Было вырашана прасіць членаў камісіі прадставіць да 1 чэрвеня 2024 года ў Федэральную службу па наглядзе ў сферы адукацыі і навукі прапановы ў частцы распрацоўкі агульных падыходаў па супрацоўніцтве дзяржаў - удзельніц СНД у сферы ацэнкі якасці вышэйшай адукацыі.
Камісія ў галіне забеспячэння якасці адукацыі дзяржаў Садружнасці была створана ў адпаведнасці з рашэннем савета па супрацоўніцтве ў галіне адукацыі дзяржаў - удзельніц СНД ад 11 красавіка 2017 года. У яе склад увайшлі прадстаўнікі шасці дзяржаў Садружнасці. Работа камісіі накіравана на ажыццяўленне дзейнасці, звязанай з працэдурамі незалежнай ацэнкі якасці адукацыі і грамадскай акрэдытацыі і распрацоўкі агульных падыходаў па забеспячэнні якасці вышэйшай адукацыі.-0-