15 чэрвеня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. У Нацыянальным цэнтры маркетынгу абмеркавалі кааперацыйныя сувязі і пошук партнёраў у Афрыцы, паведамілі БЕЛТА ў прэс-службе НЦМ.
Спецыфіка і асаблівасці афрыканскага рэгіёна былі прадстаўлены на відэаканферэнцыі, арганізаванай Нацыянальным цэнтрам маркетынгу пры ўдзеле паслоў Беларусі ў Егіпце, Кеніі, Нігерыі і ПАР.
Як адзначыў дырэктар цэнтра Мікалай Барысевіч, мэтай правядзення мерапрыемства з'яўляецца прадастаўленне беларускім вытворцам прыкладной і карыснай інфармацыі аб умовах работы на афрыканскім рынку і асаблівасцях вядзення бізнесу ў кожнай краіне, а таксама крытычны абмен меркаваннямі аб праблемных пытаннях узаемадзеяння з афрыканскімі партнёрамі.
Беларускія вытворцы атрымалі значны аб'ём звестак і рэкамендацый аб практычных аспектах пашырэння сваіх тавараў на афрыканскі кантынент, найбольш перспектыўных групах беларускіх тавараў у Афрыцы, магчымасцях кааперацыйных сувязей і пошуку надзейных партнёраў, умовах доступу беларускіх тавараў на афрыканскі рынак, лагістычных схемах і сістэмах узаемаразлікаў, а таксама важнасці ўдзелу ў выставачных мерапрыемствах на тэрыторыі афрыканскіх краін.
"Рынак Афрыкі патрабуе сістэмных намаганняў. І дамашняя работа павінна быць праведзена беларускімі прадпрыемствамі. У сваю чаргу, з'яўляючыся адным з асноўных агентаў ЗЭД у Беларусі, цэнтр аказвае садзейнічанне ў выхадзе на новыя рынкі. У прыватнасці, мы гатовы дапамагчы айчынным вытворцам з пошукам партнёраў за мяжой. Кампаніям будзе карысна азнаёміцца з краінавымі даведнікамі, падрыхтаванымі цэнтрам пры садзейнічанні беларускіх пасольстваў", - адзначылі ў НЦМ.
Работа цэнтра з Афрыканскім рэгіёнам па арганізацыі мерапрыемстваў для бізнесу будзе прадоўжана.-0-