Фота з архіва
5 верасня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Рэктар Брэсцкага дзяржаўнага тэхнічнага ўніверсітэта Сяргей Каспяровіч у праекце БЕЛТА "Краіна гаворыць" на тэму "Падвядзенне вынікаў уступнай кампаніі - 2024" расказаў аб тым, наколькі рана трэба пачынаць прафарыентацыю.
"Ёсць тэорыя, што яе трэба пачынаць з дзіцячых садоў, і пэўныя дзеянні ўжо ажыццяўляюцца. Напрыклад, праект "Інфарматыка без разеткі". Разам з іншымі праграмамі і гурткамі гэта дае магчымасць зразумець, чаго дзіця хоча і што яму цікава", - расказаў Сяргей Каспяровіч.
Рэктар лічыць, што прафарыентацыю лепш за ўсё пачынаць з 5-6-га класаў. "Зыходзячы з вопыту работы ў школах прадстаўнікоў універсітэта, я лічу, што 5-6-я класы - гэта тая ўзроставая група, дзе можна пачынаць сур'ёзную і грунтоўную прафарыентацыйную работу. Не толькі ў рэжыме гульні або жарту", - падкрэсліў Сяргей Каспяровіч.
Як заўважыў начальнік галоўнага ўпраўлення прафесійнай адукацыі Міністэрства адукацыі Сяргей Пішчоў, сёння прафарыентацыі ўдзяляецца сур'ёзная ўвага. У прыватнасці, апошнія гады ў гэту работу актыўна ўключыліся прадпрыемствы.
"Апошнія гады прадпрыемствы актыўна ўключыліся ў прафарыентацыйную работу. Яны ўдзельнічаюць у днях адкрытых дзвярэй устаноў адукацыі. І сёння абітурыент, прыходзячы на такое мерапрыемства ў каледж або ва ўніверсітэт, бачыць не толькі тое, дзе ён будзе вучыцца, але і разумее, дзе і якое месца будучай работы. І зыходзячы з гэтага, ён ужо выбірае напрамак і спецыяльнасць, па якіх будзе вучыцца", - расказаў Сяргей Пішчоў.-0-
*Праект створаны за кошт сродкаў мэтавага збору на вытворчасць нацыянальнага кантэнту.
"Ёсць тэорыя, што яе трэба пачынаць з дзіцячых садоў, і пэўныя дзеянні ўжо ажыццяўляюцца. Напрыклад, праект "Інфарматыка без разеткі". Разам з іншымі праграмамі і гурткамі гэта дае магчымасць зразумець, чаго дзіця хоча і што яму цікава", - расказаў Сяргей Каспяровіч.
Рэктар лічыць, што прафарыентацыю лепш за ўсё пачынаць з 5-6-га класаў. "Зыходзячы з вопыту работы ў школах прадстаўнікоў універсітэта, я лічу, што 5-6-я класы - гэта тая ўзроставая група, дзе можна пачынаць сур'ёзную і грунтоўную прафарыентацыйную работу. Не толькі ў рэжыме гульні або жарту", - падкрэсліў Сяргей Каспяровіч.
Як заўважыў начальнік галоўнага ўпраўлення прафесійнай адукацыі Міністэрства адукацыі Сяргей Пішчоў, сёння прафарыентацыі ўдзяляецца сур'ёзная ўвага. У прыватнасці, апошнія гады ў гэту работу актыўна ўключыліся прадпрыемствы.
"Апошнія гады прадпрыемствы актыўна ўключыліся ў прафарыентацыйную работу. Яны ўдзельнічаюць у днях адкрытых дзвярэй устаноў адукацыі. І сёння абітурыент, прыходзячы на такое мерапрыемства ў каледж або ва ўніверсітэт, бачыць не толькі тое, дзе ён будзе вучыцца, але і разумее, дзе і якое месца будучай работы. І зыходзячы з гэтага, ён ужо выбірае напрамак і спецыяльнасць, па якіх будзе вучыцца", - расказаў Сяргей Пішчоў.-0-
*Праект створаны за кошт сродкаў мэтавага збору на вытворчасць нацыянальнага кантэнту.