Фота з архіва
20 кастрычніка, Масква /Эдуард Півавар - БЕЛТА/. Нізкая прапускная здольнасць грузаў на граніцы з боку Польшчы ўплывае перш за ўсё на еўрапейскага спажыўца. Аб гэтым сказаў у размове з карэспандэнтам БЕЛТА генеральны дырэктар прадпрыемства "Белмытсэрвіс" Дзмітрый Кавалёнак.
"Працаздольнасць граніцы адноўлена, але аб'ём трафіку, што праходзіць цяпер, вядома, не адпавядае нарматывам, дзеючым паміж мытнымі органамі Польшчы і Беларусі. У першую чаргу па прычыне нізкай прапускной здольнасці польскага боку. "Белмытсэрвіс" з'яўляецца аператарам зон чакання, мы гэта ўсё фіксуем. З нашага боку прымаюцца ўсе меры па забеспячэнні вадзіцеляў транспарту ўсім неабходным, але паўплываць на суседзяў даволі складана", - сказаў Дзмітрый Кавалёнак.
"Паводле нашай інфармацыі, польскі бок ажыццяўляе 100-працэнтны рэнтген грузаў. Складана каменціраваць прычыны, адназначна гэта не адпавядае рэальнай сітуацыі, таму што час чакання дасягае каля 7-10 дзён. Гэта вельмі негатыўна ўплывае перш за ўсё на еўрапейскага спажыўца, таму што экспартныя грузы ідуць з Кітая, Казахстана і іншых краін. Палякі самі пагаршаюць становішча перавозчыкаў, якія дастаўляюць груз у Еўропу", - канстатаваў генеральны дырэктар.-0-
"Працаздольнасць граніцы адноўлена, але аб'ём трафіку, што праходзіць цяпер, вядома, не адпавядае нарматывам, дзеючым паміж мытнымі органамі Польшчы і Беларусі. У першую чаргу па прычыне нізкай прапускной здольнасці польскага боку. "Белмытсэрвіс" з'яўляецца аператарам зон чакання, мы гэта ўсё фіксуем. З нашага боку прымаюцца ўсе меры па забеспячэнні вадзіцеляў транспарту ўсім неабходным, але паўплываць на суседзяў даволі складана", - сказаў Дзмітрый Кавалёнак.
"Паводле нашай інфармацыі, польскі бок ажыццяўляе 100-працэнтны рэнтген грузаў. Складана каменціраваць прычыны, адназначна гэта не адпавядае рэальнай сітуацыі, таму што час чакання дасягае каля 7-10 дзён. Гэта вельмі негатыўна ўплывае перш за ўсё на еўрапейскага спажыўца, таму што экспартныя грузы ідуць з Кітая, Казахстана і іншых краін. Палякі самі пагаршаюць становішча перавозчыкаў, якія дастаўляюць груз у Еўропу", - канстатаваў генеральны дырэктар.-0-
