20 снежня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Міністэрства антыманапольнага рэгулявання і гандлю і прадстаўнікі буйных гандлёвых сетак падпісалі дадатковае пагадненне аб скідках на шэраг тавараў для слабаабароненых катэгорый насельніцтва, перадае карэспандэнт БЕЛТА.
Пагадненне было заключана ў студзені 2022 года, потым неаднаразова прадаўжалася. У сувязі з тым, што тэрмін дзеяння зноў завяршаецца, было прынята рашэнне падпісаць чарговае дадатковае пагадненне - на першы квартал 2025 года.
Скідка 10 працэнтаў даецца пенсіянерам, інвалідам, шматдзетным сем'ям і малазабяспечаным слаям насельніцтва. У ліку тавараў, на якія яна распаўсюджваецца, - хлеб, мука, аўсяныя камякі, ячныя крупы, сухія макаронныя вырабы, ялавічына, свініна, тушка курэй, куранят, уключаючы бройлераў, малако, кефір, смятана, тварог, яйкі, яблыкі, агародніна і іншыя тавары.
"Скідка дзейнічае ўжо больш за два гады, за гэты час карткі атрымалі больш за 2 млн чалавек. Акцыя стала папулярнай. Сума скідкі, прадастаўленай гандлёвымі арганізацыямі, падышла ўжо да круглай лічбы Br100 млн. Пералік тавараў, на якія прадастаўляюцца такія скідкі, даволі шырокі, гэта найбольш папулярныя тавары. Гэтая акцыя лішні раз пацвярджае, што Беларусь - сацыяльная дзяржава, якая клапоціцца аб тых грамадзянах, што па шэрагу прычын не могуць сябе забяспечваць у поўным аб'ёме", - сказаў міністр антыманапольнага рэгулявання і гандлю Аляксей Багданаў.
Паводле яго слоў, пагадненне падаўжаецца штоквартальна, паколькі ва ўмовах цэнавага рэгулявання неабходна ўважліва прааналізаваць эканамічны стан гандлёвага звяна, каб не дапусціць страт. "На сёння гэта работа праведзена, і мы ўдзячны беларускім гандлёвым сеткам за гатоўнасць падставіць плячо і прадоўжыць удзельнічаць у гэтай акцыі", - адзначыў міністр.
З пачатку года рознічны тавараабарот вырас амаль на 12 працэнтаў. "Гэтая дадатная дынаміка дазваляе атрымліваць выручку, якая пакрывае затраты гандлёвага звяна на прадастаўленне сацыяльнай скідкі", - дадаў Аляксей Багданаў.
Выканаўчы дырэктар Асацыяцыі рознічных сетак Беларусі Наталля Шаблінская падкрэсліла, што гандлёвыя сеткі ў сваёй рабоце арыентуюцца на патрабаванні пакупнікоў. "Разумеючы сваю сацыяльную адказнасць, сеткі прадаўжаюць скідкі для слабаабароненых катэгорый. Такое рашэнне прынялі ўсе 14 сетак, якія ўдзельнічаюць у пагадненні. Мы стараемся не адыходзіць ад сваіх абяцанняў і даваць магчымасць людзям рабіць усе неабходныя пакупкі па прымальных цэнах", - адзначыла яна.-0-
Пагадненне было заключана ў студзені 2022 года, потым неаднаразова прадаўжалася. У сувязі з тым, што тэрмін дзеяння зноў завяршаецца, было прынята рашэнне падпісаць чарговае дадатковае пагадненне - на першы квартал 2025 года.
Скідка 10 працэнтаў даецца пенсіянерам, інвалідам, шматдзетным сем'ям і малазабяспечаным слаям насельніцтва. У ліку тавараў, на якія яна распаўсюджваецца, - хлеб, мука, аўсяныя камякі, ячныя крупы, сухія макаронныя вырабы, ялавічына, свініна, тушка курэй, куранят, уключаючы бройлераў, малако, кефір, смятана, тварог, яйкі, яблыкі, агародніна і іншыя тавары.
"Скідка дзейнічае ўжо больш за два гады, за гэты час карткі атрымалі больш за 2 млн чалавек. Акцыя стала папулярнай. Сума скідкі, прадастаўленай гандлёвымі арганізацыямі, падышла ўжо да круглай лічбы Br100 млн. Пералік тавараў, на якія прадастаўляюцца такія скідкі, даволі шырокі, гэта найбольш папулярныя тавары. Гэтая акцыя лішні раз пацвярджае, што Беларусь - сацыяльная дзяржава, якая клапоціцца аб тых грамадзянах, што па шэрагу прычын не могуць сябе забяспечваць у поўным аб'ёме", - сказаў міністр антыманапольнага рэгулявання і гандлю Аляксей Багданаў.
Паводле яго слоў, пагадненне падаўжаецца штоквартальна, паколькі ва ўмовах цэнавага рэгулявання неабходна ўважліва прааналізаваць эканамічны стан гандлёвага звяна, каб не дапусціць страт. "На сёння гэта работа праведзена, і мы ўдзячны беларускім гандлёвым сеткам за гатоўнасць падставіць плячо і прадоўжыць удзельнічаць у гэтай акцыі", - адзначыў міністр.
З пачатку года рознічны тавараабарот вырас амаль на 12 працэнтаў. "Гэтая дадатная дынаміка дазваляе атрымліваць выручку, якая пакрывае затраты гандлёвага звяна на прадастаўленне сацыяльнай скідкі", - дадаў Аляксей Багданаў.
Выканаўчы дырэктар Асацыяцыі рознічных сетак Беларусі Наталля Шаблінская падкрэсліла, што гандлёвыя сеткі ў сваёй рабоце арыентуюцца на патрабаванні пакупнікоў. "Разумеючы сваю сацыяльную адказнасць, сеткі прадаўжаюць скідкі для слабаабароненых катэгорый. Такое рашэнне прынялі ўсе 14 сетак, якія ўдзельнічаюць у пагадненні. Мы стараемся не адыходзіць ад сваіх абяцанняў і даваць магчымасць людзям рабіць усе неабходныя пакупкі па прымальных цэнах", - адзначыла яна.-0-