ДЗЯРЖОРГАНЫДЗЯРЖОРГАНЫ
Субота, 28 лістапада 2020
Мінск Суцэльная воблачнасць 0°C
Усе навіны
Усе навіны
Эканоміка
27 кастрычніка 2020, 17:07

Турчын: на "Штадлер Мінск" не толькі паспяхова развіваюць вытворчасць, але і клапоцяцца аб працоўных

Фота Мінаблвыканкама
Фота Мінаблвыканкама

27 кастрычніка, Мінск /Кар. БЕЛТА/. ЗАТ "Штадлер Мінск" - гэта прадпрыемства, дзе не толькі паспяхова развіваюць вытворчасць, але і клапоцяцца аб працоўных. Такое меркаванне сёння агучыў старшыня Мінаблвыканкама Аляксандр Турчын, наведваючы рэзідэнта свабоднай эканамічнай зоны "Мінск" і вядучае ў Беларусі прамысловае прадпрыемства па вытворчасці рухомага саставу. Аб гэтым БЕЛТА паведамілі ў прэс-службе Мінаблвыканкама.

Кіраўніку цэнтральнага рэгіёна прадэманстравалі асноўныя вытворчыя цэхі, пачынаючы ад механічнай апрацоўкі і заканчваючы цэхам запуску. Таксама ён ацаніў новы вытворчы корпус па вырабе ператваральнікаў, які будзе здадзены ў эксплуатацыю ўжо ў бліжэйшыя дні.

Як расказаў дырэктар ЗАТ "Штадлер Мінск" Філіп Брунер, новы міні-завод забяспечыць 140 працоўных месцаў пры поўнай загружанасці ў дзве змены. За год тут плануецца вырабляць 450 ператваральнікаў. "На сённяшні дзень "Штадлер Мінск" самастойна распрацоўвае і вырабляе сілавыя ператваральнікі для лёгкарэйкавага транспарту. Нашымі вырабамі абсталяваны трамваі "Мяцеліца", якія знаходзяцца ў эксплуатацыі ў Транспартнай канцэсійнай кампаніі ў Санкт-Пецярбургу і Качабамбе, а таксама паязды для Мінскага метрапалітэна. Новы вытворчы корпус дасць магчымасць нарасціць вытворчыя аб'ёмы і павялічыць наменклатуру", - адзначыў Філіп Брунер.

У гэтым годзе запланаваныя інвестыцыйныя сродкі таксама накіроўваюцца на будаўніцтва двух лагістычных цэнтраў плошчай 18 тыс. кв.м і трох вытворчых будынкаў плошчай 7 тыс. кв.м, на расшырэнне цэхаў механічнай апрацоўкі, кузава і запуску рухомага саставу. Дзякуючы гэтаму ўжо ў 2021 годзе на прадпрыемстве плануюць выпускаць 500 вагонаў у год (у бягучым запланаваны выпуск 400 вагонаў). Павелічэнне аб'ёмаў вытворчасці дазволіць беларускаму прадпрыемству стаць самым магутным заводам у групе "Штадлер". Пакуль ён знаходзіцца на другім месцы. На стадыі будаўніцтва знаходзіцца і новая сучасная сталовая для супрацоўнікаў.

"Наша прадпрыемства працуе ў тры змены, да таго ж вельмі многія члены калектыву не мясцовыя, ездзяць з Мінска і Дзяржынска, таму мы, вядома ж, стараемся стварыць ім самыя камфортныя ўмовы для працы. Ні для каго не сакрэт, што добры супрацоўнік - гэта сыты супрацоўнік. У нас функцыянуе сталовая, дзе ў сярэднім кожны дзень харчуюцца амаль 600 чалавек. Плануем, што паслугамі новага пункта харчавання змогуць карыстацца яшчэ больш супрацоўнікаў прадпрыемства. Тым больш што палову кошту абеду аплачвае "Штадлер Мінск", а пастаўшчыка ежы выбіраюць самі людзі, абапіраючыся на кошт і якасць харчовай карзіны. Клапоцімся і пра дастаўку супрацоўнікаў на працоўныя месцы. Штодзённа наш службовы аўтобус перавозіць з Мінска і Дзяржынска больш за 500 чалавек", - расказаў дырэктар прадпрыемства.

Сацыяльны складнік таксама важны, як і вытворчыя поспехі. "Штадлер Мінск" - гэта выдатны прыклад недзяржаўнага прадпрыемства, дзе думаюць не толькі аб рэалізацыі новых праектаў і атрыманні прыбытку, але і клапоцяцца пра дабрабыт усіх членаў калектыву. Як вынік, сёння прадпрыемства працуе стабільна і паспяхова, а яго калектыў з упэўненасцю глядзіць у заўтрашні дзень.

ЗАТ "Штадлер Мінск" вырабляе шырокі асартымент прадукцыі ў сферы гарадскога і чыгуначнага транспарту: адна- і двухпавярховыя, электрычныя і дызель-электрычныя паязды, спальныя вагоны, трамваі і паязды метро, ​​а таксама ажыццяўляе гарантыйнае і паслягарантыйнае абслугоўванне пастаўленага рухомага саставу. З 2014 года прадпрыемства паспяхова вырабляе і пастаўляе чыгуначную прадукцыю ў краіны СНД з каляінай 1520 ці 1524 мм, краіны Еўропы і Лацінскай Амерыкі.

У 2020-м кампанія рэалізуе кантракты на пастаўку 10 пяцівагонных электрапаяздоў FLIRT для міжрэгіянальных ліній бізнес-класа Беларускай чыгункі, 4 электрапоезды FLIRT з дызель-электрычным прыводам і 6 электрапаяздоў FLIRT для Азербайджанскіх чыгунак, 155 вагонаў аднапавярховага электрапоезда для Нарвежскай дзяржаўнай чыгункі, 40 двухпавярховых - для венгерскага пасажырскага чыгуначнага аператара. Алюмініевыя кузавы і электракампаненты пастаўляюцца таксама ў Германію, Швейцарыю, Іспанію і Польшчу.

У ліпені бягучага года ЗАТ "Штадлер Мінск" завяршыў пастаўку паяздоў для ДП "Мінскі метрапалітэн".-0-

Падпісвайцеся на нас у
Twitter
Топ-навіны
З НАМІ НАЙБОЛЬШ ЦІКАВА
Свежыя навіны Беларусі