Таццяна Лугіна. Фота Беллегпрама
6 кастрычніка, Мінск /Кар. БЕЛТА/. З развіццём анлайн-гандлю ў свеце расце папулярнасць лакальных брэндаў, заявіла старшыня канцэрна "Беллегпрам" Таццяна Лугіна на прэс-канферэнцыі "Выстаўка "ВТI-2025" - дыялог бізнесу і моды", перадае карэспандэнт БЕЛТА.
Паводле слоў Таццяны Лугіной, апошнія гады рынак тавараў лёгкай прамысловасці сур'ёзна змяніўся, у тым ліку на яго аказалі ўплыў увядзенне санкцый і імклівае развіццё інфармацыйных тэхналогій.
"Канкурэнтная барацьба і механізмы рэалізацыі прадукцыі прымушаюць быць у пастаянным тонусе. Адзін з такіх уплывовых фактараў - набіраючыя абарот маркетплэйсы і інтэрнэт-гандаль, - адзначыла Таццяна Лугіна. - Але калі гаварыць пра трэнды, то якраз у такім свеце ёсць момант - магчымасць выхаду (на рынак. - Заўвага БЕЛТА) лакальных, рэгіянальных, краінавых брэндаў, запатрабаванасць, лаяльнасць у насельніцтва і ў Беларусі, і ў Расіі, і ў іншых краінах СНД".
Відаць запыт на дробныя партыі адзення, абутку, галантарэі з унікальнымі элементамі, адрозныя па стылі, канструкцыях, пасылу, з нацыянальным каларытам. "Дызайнерская школа ў Беларусі заўсёды была моцная, і не можа не радаваць, што ў сістэме статыстычнай справаздачнасці колькасць прадпрыемстваў дробнага бізнесу, звязаных з шыццём адзення, павялічваецца. Маладыя людзі - дзяўчаты, ды і часта хлопцы - усё смялей адкрываюць свае швейныя майстэрні, дызайнерскія студыі, прапаноўваюць смелыя калекцыі", - звярнула ўвагу Таццяна Лугіна.
Перспектыўным каналам папулярызацыі тавараў сталі і сацсеткі. Атрымалі развіццё прадпрыемствы, якія ствараюць уласныя пазнавальныя гандлёвыя маркі. Пра іх ведаюць не толькі ў Беларусі, але і далёка за яе межамі. "Няпроста канкурыраваць у фэшэн-індустрыі, але зачын ёсць. На рынку застанецца толькі той, хто зможа здзіўляць, прыцягваць, ствараць гісторыю свайму брэнду і карыстацца сучаснымі каналамі як піяру, так і рэалізацыі", - сказала Таццяна Лугіна.
Свае лепшыя калекцыі вытворцы прадставяць у Мінску 8-10 кастрычніка на 49-й Міжнароднай выстаўцы-кірмашы па аптовым продажы тавараў лёгкай прамысловасці BTI-2025.-0-
Паводле слоў Таццяны Лугіной, апошнія гады рынак тавараў лёгкай прамысловасці сур'ёзна змяніўся, у тым ліку на яго аказалі ўплыў увядзенне санкцый і імклівае развіццё інфармацыйных тэхналогій.
"Канкурэнтная барацьба і механізмы рэалізацыі прадукцыі прымушаюць быць у пастаянным тонусе. Адзін з такіх уплывовых фактараў - набіраючыя абарот маркетплэйсы і інтэрнэт-гандаль, - адзначыла Таццяна Лугіна. - Але калі гаварыць пра трэнды, то якраз у такім свеце ёсць момант - магчымасць выхаду (на рынак. - Заўвага БЕЛТА) лакальных, рэгіянальных, краінавых брэндаў, запатрабаванасць, лаяльнасць у насельніцтва і ў Беларусі, і ў Расіі, і ў іншых краінах СНД".
Відаць запыт на дробныя партыі адзення, абутку, галантарэі з унікальнымі элементамі, адрозныя па стылі, канструкцыях, пасылу, з нацыянальным каларытам. "Дызайнерская школа ў Беларусі заўсёды была моцная, і не можа не радаваць, што ў сістэме статыстычнай справаздачнасці колькасць прадпрыемстваў дробнага бізнесу, звязаных з шыццём адзення, павялічваецца. Маладыя людзі - дзяўчаты, ды і часта хлопцы - усё смялей адкрываюць свае швейныя майстэрні, дызайнерскія студыі, прапаноўваюць смелыя калекцыі", - звярнула ўвагу Таццяна Лугіна.
Перспектыўным каналам папулярызацыі тавараў сталі і сацсеткі. Атрымалі развіццё прадпрыемствы, якія ствараюць уласныя пазнавальныя гандлёвыя маркі. Пра іх ведаюць не толькі ў Беларусі, але і далёка за яе межамі. "Няпроста канкурыраваць у фэшэн-індустрыі, але зачын ёсць. На рынку застанецца толькі той, хто зможа здзіўляць, прыцягваць, ствараць гісторыю свайму брэнду і карыстацца сучаснымі каналамі як піяру, так і рэалізацыі", - сказала Таццяна Лугіна.
Свае лепшыя калекцыі вытворцы прадставяць у Мінску 8-10 кастрычніка на 49-й Міжнароднай выстаўцы-кірмашы па аптовым продажы тавараў лёгкай прамысловасці BTI-2025.-0-
