ДЗЯРЖОРГАНЫДЗЯРЖОРГАНЫ
Флаг Пятніца, 12 жніўня 2022
Мінск Ясна +24°C
Усе навіны
Усе навіны
Спорт
29 красавіка 2022, 14:51

Валошын: маркетынг з кожным годам адыгрывае ўсё большую ролю ў спорце

Уладзімір Валошын. Фота НАК Беларусі
Уладзімір Валошын. Фота НАК Беларусі

29 красавіка, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Маркетынг з кожным годам адыгрывае ўсё большую ролю ў развіцці відаў спорту. Такое меркаванне выказаў сёння расійскі спецыяліст Уладзімір Валошын у час міжнароднай канферэнцыі ў Мінску, паведамілі БЕЛТА ў прэс-службе НАК.

Кіруючы партнёр Newman Sport, сузаснавальнік HOT SPORT, IRONSTAR і ROSA RUN падкрэсліў, што ўсё яшчэ знаходзіцца пад уражаннем ад Нацыянальнага форуму атлетаў, які ўчора прайшоў у Мінску.

"Я зноў пераканаўся, што кожны спартсмен нясе калегам свой унікальны вопыт. Многія яго ўдзельнікі праявілі інтарэс і да сённяшняй сустрэчы спецыялістаў па спартыўным маркетынгу. Гэта сфера з кожным годам адыгрывае ўсё большую ролю ў развіцці спорту. У Мінску я падзяліўся сваім вопытам прымянення на практыцы новых тэхналогій, работы з аналітычнымі данымі, каб ствараць новыя прадукты, каб лепш чуць балельшчыкаў, якія прыходзяць да нас на спаборніцтвы", - расказаў Уладзімір Валошын.-0-

Падпісвайцеся на нас у
Twitter
Топ-навіны
З НАМІ НАЙБОЛЬШ ЦІКАВА
Свежыя навіны Беларусі