Фота МАЗ
5 ліпеня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. У Томску стартаваў 14-ы міжнародны ралі-марафон "Шаўковы шлях" з удзелам экіпажаў беларускай каманды "МАЗ-СПОРТаўта", паведамляе карэспандэнт БЕЛТА.
На першым этапе транскантынентальнага ралі-марафону гоншчыкі пераадолелі 25-кіламетровы спецучастак. У заліку грузавікоў беларускі экіпаж Сяргея Вязовіча, які з'яўляецца дзеючым пераможцам ралі, паказаў у пралогу чацвёрты вынік. Тры верхнія радкі занялі прадстаўнікі расійскай каманды "КАМАЗ-майстар", лепшы час - у экіпажа пад кіраўніцтвам Багдана Карымава, якому Вязовіч уступіў 68 секунд. У дзясятку трапілі яшчэ два грузавікі "МАЗ-СПОРТаўта": Аляксей Вішнеўскі стаў 6-м, Віталь Мурылёў замкнуў топ-10.
"Для пралога выдатны праезд, я лічу, чысты. Нідзе не паслізнуліся, нідзе не страцілі час, хоць на старце было вельмі слізка, чаго мы не чакалі, - сказаў Сяргей Вязовіч. - Нас панесла на дрэва, я думаў, што закрану яго задняй часткай, але ў выніку толькі трэснула лабавое шкло. Дзейнічалі акуратна, падкідаў і лужын было вельмі шмат. Для грузавіка вузка, нізка, звіліста".
У 2024 годзе ралі "Шаўковы шлях" складаецца з 11 этапаў, міжнародны марафон завершыцца 15 ліпеня ў сталіцы Манголіі Улан-Батары. Маршруты этапаў пройдуць таксама ў Алтайскім краі, Рэспубліцы Алтай, Заходняй Манголіі і пустыні Гобі. На ралі заяўлены ўдзельнікі з 13 краін, пераможцы вызначацца ў заліках грузавікоў і пазадарожнікаў, а таксама сярод матацыклістаў і квадрацыклістаў. Экіпажам трэба будзе перасекчы розныя прыродныя зоны: ад тайгі і горных перавалаў да раёнаў вечнай мерзлаты і гарачых пустынь.
"Мы едзем на новым грузавіку, нам удалося закончыць усе работы да пачатку ралі, усё ў нас у парадку. Наладжваць будзем толькі стратэгію супраць сваіх сапернікаў, у тэхнічным плане каманда гатова. "КАМАЗ-майстар" пераўзыходзіць нас у колькасці, і мне даводзіцца ўвесь час перажываць, як не зрабіць бы памылку, што на руку сапернікам, якія аберагаюць вынік. Мы спрабуем разгадаць іх тактыку, але гэта няпроста", - паведаміў Вязовіч на прэс-канферэнцыі.
Заўтра гоншчыкаў чакае пераезд з Томска ў Барнаул і два спецучасткі агульнай працягласцю 180 кіламетраў, маршрут будзе праходзіць па грунтавых дарогах з равамі і пералескамі.-0-
На першым этапе транскантынентальнага ралі-марафону гоншчыкі пераадолелі 25-кіламетровы спецучастак. У заліку грузавікоў беларускі экіпаж Сяргея Вязовіча, які з'яўляецца дзеючым пераможцам ралі, паказаў у пралогу чацвёрты вынік. Тры верхнія радкі занялі прадстаўнікі расійскай каманды "КАМАЗ-майстар", лепшы час - у экіпажа пад кіраўніцтвам Багдана Карымава, якому Вязовіч уступіў 68 секунд. У дзясятку трапілі яшчэ два грузавікі "МАЗ-СПОРТаўта": Аляксей Вішнеўскі стаў 6-м, Віталь Мурылёў замкнуў топ-10.
"Для пралога выдатны праезд, я лічу, чысты. Нідзе не паслізнуліся, нідзе не страцілі час, хоць на старце было вельмі слізка, чаго мы не чакалі, - сказаў Сяргей Вязовіч. - Нас панесла на дрэва, я думаў, што закрану яго задняй часткай, але ў выніку толькі трэснула лабавое шкло. Дзейнічалі акуратна, падкідаў і лужын было вельмі шмат. Для грузавіка вузка, нізка, звіліста".
У 2024 годзе ралі "Шаўковы шлях" складаецца з 11 этапаў, міжнародны марафон завершыцца 15 ліпеня ў сталіцы Манголіі Улан-Батары. Маршруты этапаў пройдуць таксама ў Алтайскім краі, Рэспубліцы Алтай, Заходняй Манголіі і пустыні Гобі. На ралі заяўлены ўдзельнікі з 13 краін, пераможцы вызначацца ў заліках грузавікоў і пазадарожнікаў, а таксама сярод матацыклістаў і квадрацыклістаў. Экіпажам трэба будзе перасекчы розныя прыродныя зоны: ад тайгі і горных перавалаў да раёнаў вечнай мерзлаты і гарачых пустынь.
"Мы едзем на новым грузавіку, нам удалося закончыць усе работы да пачатку ралі, усё ў нас у парадку. Наладжваць будзем толькі стратэгію супраць сваіх сапернікаў, у тэхнічным плане каманда гатова. "КАМАЗ-майстар" пераўзыходзіць нас у колькасці, і мне даводзіцца ўвесь час перажываць, як не зрабіць бы памылку, што на руку сапернікам, якія аберагаюць вынік. Мы спрабуем разгадаць іх тактыку, але гэта няпроста", - паведаміў Вязовіч на прэс-канферэнцыі.
Заўтра гоншчыкаў чакае пераезд з Томска ў Барнаул і два спецучасткі агульнай працягласцю 180 кіламетраў, маршрут будзе праходзіць па грунтавых дарогах з равамі і пералескамі.-0-