ДЗЯРЖОРГАНЫДЗЯРЖОРГАНЫ
Флаг Чацвер, 30 чэрвеня 2022
Мінск Малавоблачна +25°C
Усе навіны
Усе навіны
Спорт
29 красавіка 2022, 15:46

Балецкі: сітуацыя ў галіне спартыўнага маркетынгу змянілася

Андрэй Балецкі
Андрэй Балецкі

29 красавіка, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Існуючая сітуацыя ў спорце змянілася і істотна паўплывала на спартыўны маркетынг. Так лічыць генеральны сакратар Беларускай федэрацыі гандбола Андрэй Балецкі, паведамілі БЕЛТА ў прэс-службе НАК Беларусі.

Ён падкрэсліў, што сённяшні абмен думкамі дазваляе абмеркаваць новыя тэндэнцыі ў гэтай сферы, што вельмі неабходна. "Калі раней разам з беларускімі прадстаўнікамі можна было прыцягваць і рэкламныя медыйныя прадукты партнёраў з Еўропы - гандбол, як вядома, больш за ўсё развіты менавіта ў краінах Старога Свету, то цяпер мы вымушаны асноўную работу праводзіць на беларускім рынку. Ёсць шмат зацікаўленых партнёраў у рэкламе, гатовых удзельнічаць у спартыўных праектах. У гульнявых відах спорту не ўсе гатовы ўкладацца ў манетызацыю ў сацсетках, аднак можна выкарыстоўваць магчымасці рэкламных партнёраў у якасці крос-піяру. Гэта дапаможа выходзіць на сваю мэтавую аўдыторыю і павышаць цікавасць да свайго віду спорту. Цяпер ствараецца адзіная гандбольная ліга з расіянамі, гэта альтэрнатыўны праект еўракубкам. Тут ёсць пэўныя станоўчыя аспекты для развіцця гандбола ў нашых краінах", - лічыць Андрэй Балецкі.

Міжнародная канферэнцыя па спартыўным маркетынгу праходзіць сёння ў штаб-кватэры Нацыянальнага алімпійскага камітэта Беларусі.-0-

Падпісвайцеся на нас у
Twitter
Топ-навіны
З НАМІ НАЙБОЛЬШ ЦІКАВА
Свежыя навіны Беларусі