Сцяг Аўторак, 26 лістапада 2024
Усе навіны
Усе навіны
Грамадства
11 кастрычніка 2024, 13:41

ЖКГ: звароты па пытаннях ацяплення ў службу 115 даюць магчымасць зразумець, дзе ёсць праблемныя моманты

 

Фота з архіва
Фота з архіва
11 кастрычніка, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Звароты па пытаннях ацяплення ў службу 115 даюць магчымасць зразумець, дзе ёсць праблемныя моманты. Аб гэтым расказаў начальнік аддзела энергетыкі ДА "Мінская гарадская жыллёвая гаспадарка" Андрэй Садоўскі ў праекце БЕЛТА "Краіна гаворыць".

Служба 115 адназначна карыстаецца попытам, заявіў Андрэй Садоўскі. "Нават можна прывесці прыклад, што людзі, калі зламаўся ліфт, звоняць не па нумарах тэлефона, якія пазначаны ў правілах карыстання ліфтам, а звоняць на 115", - сказаў ён.

З пачаткам ацяпляльнага сезона на 115 паступае пікавая колькасць званкоў, і гэта дае магчымасць зразумець, у якіх дамах засталіся праблемныя моманты, дадаў начальнік аддзела. Пры запуску ацяплення ёсць 10-дзённы перыяд на наладку ўсіх сістэм і канчатковую стабілізацыю сітуацыі з сістэмай ацяплення.

"Працэс уключэння ацяплення - гэта пастаянны працэс наладкі ўсёй сістэмы як комплекснага механізма. І пытанні могуць быць не толькі да жыллёвых арганізацый у частцы наладкі, але таксама і да цеплазабеспячальных арганізацый па тых жа самых гідраўлічных рэжымах. Таму што калі яны не вытрымліваюцца, то зноў жа сістэма ацяплення не будзе правільна працаваць, і аўтаматыка, адпаведна, таксама будзе працаваць у няправільным рэжыме", - растлумачыў спецыяліст.

Начальнік упраўлення жыллёва-камунальнай гаспадаркі Брэсцкага аблвыканкама Андрэй Жук дадаў, што як толькі пачынаецца ўключэнне ацяплення, ствараюцца дадатковыя брыгады пры кожнай эксплуатуючай арганізацыі і на прадпрыемствах, якія дзяжураць. "Яны абавязаны ўкласціся ў гэтыя 10 дзён і забяспечыць належнае цеплазабеспячэнне", - заявіў ён.

*Праект створаны за кошт сродкаў мэтавага збору на вытворчасць нацыянальнага кантэнту.-0-
Падпісвайцеся на нас у
X
Топ-навіны
Свежыя навіны Беларусі