Фота з архіва
11 кастрычніка, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Звароты па пытаннях ацяплення ў службу 115 даюць магчымасць зразумець, дзе ёсць праблемныя моманты. Аб гэтым расказаў начальнік аддзела энергетыкі ДА "Мінская гарадская жыллёвая гаспадарка" Андрэй Садоўскі ў праекце БЕЛТА "Краіна гаворыць".
Служба 115 адназначна карыстаецца попытам, заявіў Андрэй Садоўскі. "Нават можна прывесці прыклад, што людзі, калі зламаўся ліфт, звоняць не па нумарах тэлефона, якія пазначаны ў правілах карыстання ліфтам, а звоняць на 115", - сказаў ён.
З пачаткам ацяпляльнага сезона на 115 паступае пікавая колькасць званкоў, і гэта дае магчымасць зразумець, у якіх дамах засталіся праблемныя моманты, дадаў начальнік аддзела. Пры запуску ацяплення ёсць 10-дзённы перыяд на наладку ўсіх сістэм і канчатковую стабілізацыю сітуацыі з сістэмай ацяплення.
"Працэс уключэння ацяплення - гэта пастаянны працэс наладкі ўсёй сістэмы як комплекснага механізма. І пытанні могуць быць не толькі да жыллёвых арганізацый у частцы наладкі, але таксама і да цеплазабеспячальных арганізацый па тых жа самых гідраўлічных рэжымах. Таму што калі яны не вытрымліваюцца, то зноў жа сістэма ацяплення не будзе правільна працаваць, і аўтаматыка, адпаведна, таксама будзе працаваць у няправільным рэжыме", - растлумачыў спецыяліст.
Начальнік упраўлення жыллёва-камунальнай гаспадаркі Брэсцкага аблвыканкама Андрэй Жук дадаў, што як толькі пачынаецца ўключэнне ацяплення, ствараюцца дадатковыя брыгады пры кожнай эксплуатуючай арганізацыі і на прадпрыемствах, якія дзяжураць. "Яны абавязаны ўкласціся ў гэтыя 10 дзён і забяспечыць належнае цеплазабеспячэнне", - заявіў ён.
*Праект створаны за кошт сродкаў мэтавага збору на вытворчасць нацыянальнага кантэнту.-0-
Служба 115 адназначна карыстаецца попытам, заявіў Андрэй Садоўскі. "Нават можна прывесці прыклад, што людзі, калі зламаўся ліфт, звоняць не па нумарах тэлефона, якія пазначаны ў правілах карыстання ліфтам, а звоняць на 115", - сказаў ён.
З пачаткам ацяпляльнага сезона на 115 паступае пікавая колькасць званкоў, і гэта дае магчымасць зразумець, у якіх дамах засталіся праблемныя моманты, дадаў начальнік аддзела. Пры запуску ацяплення ёсць 10-дзённы перыяд на наладку ўсіх сістэм і канчатковую стабілізацыю сітуацыі з сістэмай ацяплення.
"Працэс уключэння ацяплення - гэта пастаянны працэс наладкі ўсёй сістэмы як комплекснага механізма. І пытанні могуць быць не толькі да жыллёвых арганізацый у частцы наладкі, але таксама і да цеплазабеспячальных арганізацый па тых жа самых гідраўлічных рэжымах. Таму што калі яны не вытрымліваюцца, то зноў жа сістэма ацяплення не будзе правільна працаваць, і аўтаматыка, адпаведна, таксама будзе працаваць у няправільным рэжыме", - растлумачыў спецыяліст.
Начальнік упраўлення жыллёва-камунальнай гаспадаркі Брэсцкага аблвыканкама Андрэй Жук дадаў, што як толькі пачынаецца ўключэнне ацяплення, ствараюцца дадатковыя брыгады пры кожнай эксплуатуючай арганізацыі і на прадпрыемствах, якія дзяжураць. "Яны абавязаны ўкласціся ў гэтыя 10 дзён і забяспечыць належнае цеплазабеспячэнне", - заявіў ён.
*Праект створаны за кошт сродкаў мэтавага збору на вытворчасць нацыянальнага кантэнту.-0-