Фота з архіва
23 студзеня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Адзіны дзень пасажыра ў фармаце прамой тэлефоннай лініі пройдзе ў Беларускай чыгунцы 30 студзеня, паведамілі БЕЛТА ў прэс-цэнтры БЧ.
З 11.00 да 14.00 з любога рэгіёна краіны можна будзе патэлефанаваць па нумары 151 у кантакт-цэнтр і выказаць прапановы, звязаныя з арганізацыяй пасажырскіх перавозак чыгуначным транспартам. Званкі даступны як са стацыянарных, так і з мабільных тэлефонаў.
Акрамя таго, па тэлефоне 151 можна пакінуць свае пытанні, пазначыўшы, што яны зададзены ў рамках Адзінага дня пасажыра.
Аб правядзенні Адзінага дня пасажыра таксама праінфармуюць у паяздах, на вакзалах і станцыях Беларускай чыгункі.-0-
З 11.00 да 14.00 з любога рэгіёна краіны можна будзе патэлефанаваць па нумары 151 у кантакт-цэнтр і выказаць прапановы, звязаныя з арганізацыяй пасажырскіх перавозак чыгуначным транспартам. Званкі даступны як са стацыянарных, так і з мабільных тэлефонаў.
Акрамя таго, па тэлефоне 151 можна пакінуць свае пытанні, пазначыўшы, што яны зададзены ў рамках Адзінага дня пасажыра.
Аб правядзенні Адзінага дня пасажыра таксама праінфармуюць у паяздах, на вакзалах і станцыях Беларускай чыгункі.-0-