Сцяг Чацвер, 11 снежня 2025
Усе навіны
Усе навіны
Грамадства
02 верасня 2025, 14:37

У Расіі вырас попыт на асеннія экскурсійныя туры ў Беларусь

Фота з архіва
Фота з архіва
2 верасня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. У Расіі вырас попыт на асеннія экскурсійныя туры ў Беларусь, паведамілі БЕЛТА ў Расійскім саюзе туріндустрыі.

"У сегменце арганізаваных экскурсійных тураў у краіны СНД і былога Савецкага Саюза практычна не мяняюцца лідары продажаў: не першы год у іх ліку Беларусь, Грузія і Узбекістан. Падарожжа ў Беларусь абыходзіцца істотна танней, чым да іншых суседзяў", - адзначылі ў аб'яднанні.

Напрыклад, у кампаніі "Алеан" (нацыянальны тураператар у Расіі), як і год таму, самыя запатрабаваныя экскурсійныя напрамкі блізкага замежжа на восень - Беларусь (66 працэнтаў браніраванняў), Узбекістан (21 працэнт) і Грузія (8 працэнтаў). У параўнанні з паказчыкамі 2024 года, попыт на асеннія экскурсійныя туры ў Беларусь вырас у два разы, у Грузію - на 74 працэнты, ва Узбекістан - на 20 працэнтаў.

"Беларусь застаецца безумоўным лідарам продажаў асенніх экскурсійных тураў сярод краін блізкага замежжа. Першыя браніраванні на восень былі зроблены яшчэ вясной. Турыстаў прыцягвае транспартная даступнасць, уключаючы прывабныя цэны на авія- і чыгуначныя зносіны, разнастайнасць аб'ектаў паказу, шопінг і магчымасць расплачвацца картай "Мір". Цэны на беларускія праграмы павысіліся не больш як на 5 працэнтаў у параўнанні з мінулым годам. Попытам карыстаюцца маршруты ад 3 да 7 дзён. У бягучым годзе вырасла цікавасць да тураў з наведваннем Гродна", - расказалі ў кампаніі.

Што датычыцца ранніх браніраванняў жылля для паездак, зробленых расіянамі ў краінах СНД і блізкага замежжа, то, паводле даных адной з платформ, іх колькасць гэтай восенню вырасла на 10 працэнтаў. У сярэднім турысты браніруюць атэлі і іншыя аб'екты размяшчэння на 4 дні. Беларусь - адна з краін, дзе зроблена больш за ўсё ранніх браніраванняў.

Большасць падарожнікаў аддаюць перавагу спыненню ў гасцініцах, на іх прыпадае 76 працэнтаў усіх заказаў. Пры гэтым амаль палова браніраванняў прыпадае на бюджэтныя аб'екты без зорак. Чвэрць заказаў зроблены ў атэлях катэгорыі тры зоркі, яшчэ 20 працэнтаў - чатырохзоркавыя атэлі. На самыя бюджэтныя гасцініцы прыпадае 4 працэнты заказаў, а на "пяцёркі" - 3 працэнты.-0-

Падпісвайцеся на нас у
X
Топ-навіны
Свежыя навіны Беларусі