
9 снежня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. У Мінску да мая 2016 года рэалізуюць пілотны праект па стварэнні адасобленай паласы для руху грамадскага транспарту, паведаміў журналістам дырэктар дзяржустановы "Сталічны транспарт і сувязь" Валерый Шкуратаў, перадае карэспандэнт БЕЛТА.
"Распрацавана прапанова па будаўніцтве адасобленых палос. У цэлым плануем стварыць каля 73 км такіх палос. Першы пілотны праект мы маем намер рэалізаваць на скрыжаванні Лабанка - Прытыцкага. Заказчыкам выступіць УКБ Фрунзенскага раёна. Недзе да мая там будзе абсталявана пілотная зона", - сказаў Валерый Шкуратаў.
Пілотны праект прадугледжвае вынас прыпыначных пунктаў у першую паласу і стварэнне выдзеленых палос для руху транспарту. Пры гэтым прапускная здольнасць гэтага ўчастка не знізіцца, запэўніў дырэктар ДУ "Сталічны транспарт і сувязь".
Паводле яго слоў, на некаторых участках скорасць перамяшчэння грамадскага транспарту сёння складае 8 км/гадз, фактычна яна прыраўноўваецца да скорасці пешахода, што недапушчальна. Там, дзе ёсць такія праблемы, трэба выдзяляць асобныя палосы і стварыць умовы, каб транспарт мог рухацца хаця б з той скорасцю, якая ёсць на іншых участках. На сёння аўтобусы і тралейбусы рухаюцца па горадзе з сярэдняй скорасцю 15-17 км/гадз. "Але мэта скорасных палос - дасягнуць хаця б 20 км/гадз", - сказаў дырэктар дзяржустановы.
Валерый Шкуратаў адзначыў, што паступова насельніцтва для аплаты праезду пераходзіць на бескантактныя смарт-карткі. Мінчане адыходзяць ад разавых паездак як у метро, так і ў наземным транспарце. Паводле апошняй інфармацыі, толькі каля 30 працэнтаў пасажыраў купляюць жэтон або разавы праязны білет.-0-