2 кастрычніка, Мінск /Кар. БЕЛТА/. У Мінску афіцыйна прэзентавалі электракар Geely E8, перадае карэспандэнт БЕЛТА.
У канцы 2023 года інавацыйны электрычны седан Geely E8 быў прадстаўлены ў Кітаі. Яркая мадэль ужо можа пахваліцца дзвюма аўтарытэтнымі міжнароднымі ўзнагародамі за выключны дызайн, а з 15 кастрычніка пачне заваёўваць беларускі рынак. Зусім нядаўна пры наведванні завода "БЕЛДЖЫ" прэм'ер-міністр Раман Галоўчанка асабіста апрабаваў навінку, ацаніўшы яе як "практычна спарткар", а ўжо сёння ў Футбольным манежы адбылася афіцыйная прэзентацыя мадэлі E8 для шырокай публікі.
Намеснік міністра прамысловасці Дзяніс Бакей адзначыў, што год таму аб такім электрамабілі можна было толькі марыць. "А ўжо сёння гэта рэальнасць. Шыкарны аўтамабіль", - ацаніў ён навінку.
Асноўнай адметнай рысай інтэр'ера стаў вялікі экран на 45 дзюймаў з 8K-распазнаваннем, які сумяшчае ў сабе прыборную панэль і два дысплэі - цэнтральны і пасажырскі. Базавая версія аўто аснашчаецца адзіным электраматорам магутнасцю 272 конскія сілы. Самая дарагая камплектацыя мае ўжо два рухавікі і выдае 645 конскіх сіл. Да 100 км/гадз такі варыянт разганяецца за 3,49 секунды. На адным зарадзе Е8 зможа пераадолець да 620 км. Хуткая зарадка дазваляе папоўніць 500 км запасу ходу ўсяго за 15 хвілін.
У канцы 2023 года інавацыйны электрычны седан Geely E8 быў прадстаўлены ў Кітаі. Яркая мадэль ужо можа пахваліцца дзвюма аўтарытэтнымі міжнароднымі ўзнагародамі за выключны дызайн, а з 15 кастрычніка пачне заваёўваць беларускі рынак. Зусім нядаўна пры наведванні завода "БЕЛДЖЫ" прэм'ер-міністр Раман Галоўчанка асабіста апрабаваў навінку, ацаніўшы яе як "практычна спарткар", а ўжо сёння ў Футбольным манежы адбылася афіцыйная прэзентацыя мадэлі E8 для шырокай публікі.
Намеснік міністра прамысловасці Дзяніс Бакей адзначыў, што год таму аб такім электрамабілі можна было толькі марыць. "А ўжо сёння гэта рэальнасць. Шыкарны аўтамабіль", - ацаніў ён навінку.
Асноўнай адметнай рысай інтэр'ера стаў вялікі экран на 45 дзюймаў з 8K-распазнаваннем, які сумяшчае ў сабе прыборную панэль і два дысплэі - цэнтральны і пасажырскі. Базавая версія аўто аснашчаецца адзіным электраматорам магутнасцю 272 конскія сілы. Самая дарагая камплектацыя мае ўжо два рухавікі і выдае 645 конскіх сіл. Да 100 км/гадз такі варыянт разганяецца за 3,49 секунды. На адным зарадзе Е8 зможа пераадолець да 620 км. Хуткая зарадка дазваляе папоўніць 500 км запасу ходу ўсяго за 15 хвілін.
Намеснік дырэктара СЗАТ "БЕЛДЖЫ" па маркетынгу і продажах Наталля Харкова адзначыла, што рынак электрамабіляў для завода даволі новы. "Пакуль гэта невялікая колькасць, пробныя мадэлі, каб ацаніць перавагі кліентаў і запатрабаванасць гэтай мадэлі на беларускім рынку, - адзначыла яна. - У лінейцы дзве мадэлі - на заднім і поўным прывадзе. З сённяшняга дня можна зрабіць перадзаказ і заключыць дагавор".-0-