Сцяг Чацвер, 28 лістапада 2024
Усе навіны
Усе навіны
Грамадства
26 чэрвеня 2024, 15:27

У ДАІ расказалі аб перавагах электроннага пашпарта транспартных сродкаў

Фота з архіва
Фота з архіва
26 чэрвеня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Старшы інспектар па асаблівых даручэннях аддзялення рэгістрацыйна-экзаменацыйнай дзейнасці і тэхнічнага нагляду ўпраўлення нагляднай і рэгістрацыйна-экзаменацыйнай дзейнасці галоўнага ўпраўлення ДАІ МУС Павел Санкевіч расказаў журналістам аб перавагах электроннага пашпарта транспартных сродкаў, перадае карэспандэнт БЕЛТА.

Пастановай Савета Міністраў ад 19 красавіка 2024 года нумар 294 скарэкціравана палажэнне аб парадку дзяржаўнай рэгістрацыі і дзяржаўнага ўліку транспартных сродкаў, зняцця іх з уліку і ўнясення змяненняў у дакументы, звязаныя з дзяржаўнай рэгістрацыяй транспартных сродкаў. Адпаведныя змяненні ўнесены ў пастанову ўрада ад 31 снежня 2002 года нумар 1849. Новы парадак рэгістрацыі і пастаноўкі транспартных сродкаў на дзяржаўны ўлік уступіў у сілу з 17 чэрвеня.

"Што датычыцца новаўвядзенняў па пытаннях рэгістрацыі транспарту, напэўна, асноўны момант, на які варта звярнуць увагу, - увядзенне прымянення электроннага пашпарта транспартнага сродку пры пастаноўцы на ўлік ТС, што раней не знаходзіліся на рэгістрацыйным уліку ў Рэспубліцы Беларусь. Гэта ў першую чаргу датычыцца транспарту, увезенага ў нашу краіну, а таксама выпушчанага ў Беларусі альбо краінах Еўразійскага эканамічнага саюза. Для пастаноўкі на ўлік абавязкова патрабуецца электронны пашпарт транспартнага сродку і дакументы, што пацвярджаюць законнасць набыцця гэтага аўтамабіля. Мы ідзём па шляху спрашчэння адміністрацыйных працэдур, і прымяненне электроннага пашпарта транспартнага сродку істотна знізіла адміністрацыйную нагрузку ў частцы прадастаўлення дакументаў ад грамадзян і прадстаўнікоў суб'ектаў гаспадарання", - расказаў Павел Санкевіч.

Паводле яго слоў, раней пры рэгістрацыі ўвезенага з-за мяжы аўтамабіля ў ДАІ грамадзянам даводзілася мець пры сабе дастаткова вялікі пакет дакументаў: з мытні, аб выплаце ўтылізацыйных збораў і інш. Гэту дакументацыю было неабходна вывучыць, у выніку прадастаўленне адміністрацыйнай працэдуры зацягвалася. "На сённяшні момант усе пытанні па ўвезеных аўтамабілях закрываюцца ў мытні. Мы па электронным пашпарце транспартнага сродку, не турбуючы чалавека, на працягу 1-2 дзён выдаём рэгістрацыйныя дакументы. Раней тэрмін ажыццяўлення гэтай працэдуры расцягваўся на 4-5 дзён. Пры наяўнасці электроннага пашпарта мы разумеем, што мытня ўсё праверыла, і мы паскараем працэс на стадыі рэгістрацыйных падраздзяленняў. Змарнаваўшы дадатковы час на мытні, вы паскараецеся ў нас", - дапоўніў старшы інспектар.-0-
Падпісвайцеся на нас у
X
Топ-навіны
Свежыя навіны Беларусі