Фота з архіва
15 кастрычніка, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Статут чыгуначнага транспарту агульнага карыстання скарэкціраваны ў Беларусі пастановай Савета Міністраў ад 9 кастрычніка 2024 года нумар 748, паведамляе БЕЛТА са спасылкай на Нацыянальны прававы інтэрнэт-партал.
Змяненні ўнесены ў пастанову ўрада ад 2 жніўня 1999 года нумар 1196. У прыватнасці, удакладнены азначэнні тэрміна "аператар вагонаў, кантэйнераў", магчымасць заключэння грузаадпраўшчыкамі з перавозчыкамі доўгатэрміновых дагавораў аб арганізацыі перавозак грузаў, спагнанне платы за іншыя работы (паслугі) чыгуначнага транспарту пры затрымцы грузаў па віне грузаадпраўшчыка, грузаатрымальніка.
Таксама прадугледжана ўзмацненне адказнасці грузаатрымальнікаў за захаванасць вагонаў пры іх ачыстцы, выплата няўстойкі грузаадпраўшчыкам, грузаатрымальнікам за затрымку парожніх вагонаў грузаадпраўшчыка, грузаатрымальніка на чыгуначнай станцыі ў чаканні распараджэння грузаадправіцеляў, грузаатрымальнікаў аб далейшых дзеяннях з вагонамі звыш 48 гадзін пасля ўстанаўлення павышанай платы за знаходжанне вагонаў, кантэйнераў грузаадпраўшчыка, грузаатрымальніка на чыгуначнай станцыі.
У ліку новаўвядзенняў - павелічэнне норм часу на прыёма-здатачныя аперацыі. Вызначана, што магчымасці аднаўлення абанементных праязных дакументаў (білетаў) на паязды гарадскіх ліній і рэгіянальных ліній эканомкласа не падлягаюць сапсаваныя, разарваныя, абгарэлыя, падмоклыя праязныя дакументы (білеты) для разавай паездкі. Выключаны нормы, якія рэгулююць перавозку пошты.
Змяненні накіраваны на ўдасканаленне парадку арганізацыі перавозак пасажыраў, грузаў, багажу і грузабагажу.
Прававы акт прыняты ў адпаведнасці з законам ад 6 студзеня 1999 года нумар 237-З "Аб чыгуначным транспарце". Асноўныя палажэнні пастановы ўступілі ў сілу 13 кастрычніка 2024 года. Для асобных норм датамі ўступлення ў сілу вызначаны 19 лістапада 2024 года і 1 студзеня 2026 года.-0-
Змяненні ўнесены ў пастанову ўрада ад 2 жніўня 1999 года нумар 1196. У прыватнасці, удакладнены азначэнні тэрміна "аператар вагонаў, кантэйнераў", магчымасць заключэння грузаадпраўшчыкамі з перавозчыкамі доўгатэрміновых дагавораў аб арганізацыі перавозак грузаў, спагнанне платы за іншыя работы (паслугі) чыгуначнага транспарту пры затрымцы грузаў па віне грузаадпраўшчыка, грузаатрымальніка.
Таксама прадугледжана ўзмацненне адказнасці грузаатрымальнікаў за захаванасць вагонаў пры іх ачыстцы, выплата няўстойкі грузаадпраўшчыкам, грузаатрымальнікам за затрымку парожніх вагонаў грузаадпраўшчыка, грузаатрымальніка на чыгуначнай станцыі ў чаканні распараджэння грузаадправіцеляў, грузаатрымальнікаў аб далейшых дзеяннях з вагонамі звыш 48 гадзін пасля ўстанаўлення павышанай платы за знаходжанне вагонаў, кантэйнераў грузаадпраўшчыка, грузаатрымальніка на чыгуначнай станцыі.
У ліку новаўвядзенняў - павелічэнне норм часу на прыёма-здатачныя аперацыі. Вызначана, што магчымасці аднаўлення абанементных праязных дакументаў (білетаў) на паязды гарадскіх ліній і рэгіянальных ліній эканомкласа не падлягаюць сапсаваныя, разарваныя, абгарэлыя, падмоклыя праязныя дакументы (білеты) для разавай паездкі. Выключаны нормы, якія рэгулююць перавозку пошты.
Змяненні накіраваны на ўдасканаленне парадку арганізацыі перавозак пасажыраў, грузаў, багажу і грузабагажу.
Прававы акт прыняты ў адпаведнасці з законам ад 6 студзеня 1999 года нумар 237-З "Аб чыгуначным транспарце". Асноўныя палажэнні пастановы ўступілі ў сілу 13 кастрычніка 2024 года. Для асобных норм датамі ўступлення ў сілу вызначаны 19 лістапада 2024 года і 1 студзеня 2026 года.-0-