
Аляксандр Турчын. Фота з архіва
15 красавіка, Мінск /Кар. БЕЛТА/. На нарадзе ў прэм'ер-міністра Аляксандра Турчына абмеркавалі будучыню РУП "Белпошта" - ад традыцыйных пісем да лічбавых сэрвісаў і e-commerce, паведамілі БЕЛТА ў прэс-службе ўрада.
З кіраўніцтвам Міністэрства сувязі і інфарматызацыі і "Белпошты" дэталёва разгледжаны асноўныя напрамкі павышэння эфектыўнасці функцыянавання нацыянальнага паштовага аператара, таксама з улікам змянення падыходаў да аказання шэрага традыцыйных паштовых паслуг.
Асобная ўвага ўдзелена аказанню паслуг па перасылцы пісьмовай карэспандэнцыі і дастаўцы сродкаў масавай інфармацыі нараўне з актыўным развіццём лічбавых паслуг і сэрвісаў.
"Кожны напрамак павінен забяспечваць станоўчы вынік з улікам стратэгічных рашэнняў па яго развіцці", - падкрэсліў прэм'ер-міністр.
Як адзначыла гендырэктар "Белпошты" Святлана Юркевіч, дзякуючы развітой інфраструктуры і лагістыцы паштовы аператар актыўна ўдзельнічае ў сегменце электроннага гандлю, забяспечваючы ва ўзаемадзеянні з электроннымі пляцоўкамі дастаўку заказаў да кожнага населенага пункта краіны, а таксама развівае ўласны інтэрнэт-магазін, рэалізуючы там як паштовую прадукцыю, так і спажывецкія тавары беларускіх вытворцаў.-0-
З кіраўніцтвам Міністэрства сувязі і інфарматызацыі і "Белпошты" дэталёва разгледжаны асноўныя напрамкі павышэння эфектыўнасці функцыянавання нацыянальнага паштовага аператара, таксама з улікам змянення падыходаў да аказання шэрага традыцыйных паштовых паслуг.
Асобная ўвага ўдзелена аказанню паслуг па перасылцы пісьмовай карэспандэнцыі і дастаўцы сродкаў масавай інфармацыі нараўне з актыўным развіццём лічбавых паслуг і сэрвісаў.
"Кожны напрамак павінен забяспечваць станоўчы вынік з улікам стратэгічных рашэнняў па яго развіцці", - падкрэсліў прэм'ер-міністр.
Як адзначыла гендырэктар "Белпошты" Святлана Юркевіч, дзякуючы развітой інфраструктуры і лагістыцы паштовы аператар актыўна ўдзельнічае ў сегменце электроннага гандлю, забяспечваючы ва ўзаемадзеянні з электроннымі пляцоўкамі дастаўку заказаў да кожнага населенага пункта краіны, а таксама развівае ўласны інтэрнэт-магазін, рэалізуючы там як паштовую прадукцыю, так і спажывецкія тавары беларускіх вытворцаў.-0-