17 ліпеня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Ва ўмовах канкурэнтнай барацьбы фабрыка "Світанак" вымушана шукаць новыя нішы і змяняць свой прывычны асартымент. Якая прадукцыя займае ўсё большую ўдзельную вагу ў аб'ёме вытворчасці прадпрыемства, расказаў у YouTube-праекце БЕЛТА "Па факце: рашэнні Першага" дырэктар ААТ "Світанак" Юрый Лукашэвіч.
Традыцыйная і пазнавальная прадукцыя фабрыкі, шырока вядомая сярод пакупнікоў, - трыкатажнае адзенне з бавоўны для ўсёй сям'і. "Але мы бачым і разумеем, што канкурэнцыя ў гэтым сегменце ўзмацняецца. Таму апошнія тры гады сталі актыўна развіваць тэму адзення для заняткаў спортам і актыўнага ладу жыцця", - адзначыў кіраўнік прадпрыемства.
У бягучым годзе, паводле яго слоў, плануецца завяршыць адзін з этапаў інавацыйнага праекта па выторчасці спецыяльных трыкатажных палотнаў для вырабу адзення для заняткаў фізкультурай, спортам і актыўнага ладу жыцця. "Удзельная вага гэтай прадукцыі ў агульным аб'ёме прадпрыемства павялічваецца. У бягучым годзе плануем вырабіць такой прадукцыі амаль 1 млн штук. Бачым, што рынак гэту прадукцыю спажывае", - сказаў Юрый Лукашэвіч.
У распрацаваных і пашытых калекцыях - адзенне для людзей рознага ўзросту, у тым ліку моладзі і школьнікаў, якія любяць фізклуьтуру і спорт, а таксама для прафесійных спартсменаў. "Актыўна працуем на ўзроўні зборных Беларусі па лёгкай атлетыцы, лыжным спорце, гульнявых відах спорту, у тым ліку футбол. Рыхтуем камплекты формы, напрыклад для футбалістаў", - расказаў дырэктар "Світанка".-0-
*Праект створаны за кошт сродкаў мэтавага збору на вытворчасць нацыянальнага кантэнту
Традыцыйная і пазнавальная прадукцыя фабрыкі, шырока вядомая сярод пакупнікоў, - трыкатажнае адзенне з бавоўны для ўсёй сям'і. "Але мы бачым і разумеем, што канкурэнцыя ў гэтым сегменце ўзмацняецца. Таму апошнія тры гады сталі актыўна развіваць тэму адзення для заняткаў спортам і актыўнага ладу жыцця", - адзначыў кіраўнік прадпрыемства.
У бягучым годзе, паводле яго слоў, плануецца завяршыць адзін з этапаў інавацыйнага праекта па выторчасці спецыяльных трыкатажных палотнаў для вырабу адзення для заняткаў фізкультурай, спортам і актыўнага ладу жыцця. "Удзельная вага гэтай прадукцыі ў агульным аб'ёме прадпрыемства павялічваецца. У бягучым годзе плануем вырабіць такой прадукцыі амаль 1 млн штук. Бачым, што рынак гэту прадукцыю спажывае", - сказаў Юрый Лукашэвіч.
У распрацаваных і пашытых калекцыях - адзенне для людзей рознага ўзросту, у тым ліку моладзі і школьнікаў, якія любяць фізклуьтуру і спорт, а таксама для прафесійных спартсменаў. "Актыўна працуем на ўзроўні зборных Беларусі па лёгкай атлетыцы, лыжным спорце, гульнявых відах спорту, у тым ліку футбол. Рыхтуем камплекты формы, напрыклад для футбалістаў", - расказаў дырэктар "Світанка".-0-
*Праект створаны за кошт сродкаў мэтавага збору на вытворчасць нацыянальнага кантэнту