Сцяг Пятніца, 29 сакавіка 2024
Усе навіны
Усе навіны
Грамадства
20 сакавіка 2019, 16:33

Stadler і Мінскі метрапалітэн прэзентавалі поезд для сталічнай падземкі

20 сакавіка, Дзяржынскі раён /Таццяна Лісатовіч - БЕЛТА/. Кампанія Stadler і дзяржаўнае прадпрыемства "Мінскі метрапалітэн" прэзентавалі сёння першы чатырохвагонны поезд метро для сталічнай падземкі, перадае карэспандэнт БЕЛТА.

Распрацоўкай і вытворчасцю новага рухомага саставу займалася прадпрыемства "Штадлер Мінск". Вагоны поезда выкананы ў колерах герба Мінска. Канцэпцыя вагонаў метро заснавана на прынцыпе модульнасці, што дае магчымасць састаўлення электрапаяздоў ад чатырох да васьмі вагонаў. Даўжыня чатырохвагоннага поезда - 78,4 м, пяцівагоннага - 97,65 м, колькасць месцаў для сядзення - 168 і 212 адпаведна. Максімальная шырыня вагона складае 2,65 м, а вышыня - 3,69 м.

Кузаў вагона ўяўляе сабой суцэльнаметалічную апорную канструкцыю з алюмініевых сплаваў з тэрмінам службы 50 гадоў. У канструкцыі кузава закладзена прымяненне гукапаглынальных матэрыялаў, што дасць магчымасць знізіць узровень шуму як у пасажырскім салоне, так і на рабочым месцы машыніста ў кабіне поезда.

Для хуткай пасадкі і высадкі пасажыраў прадугледжаны прасторныя ўваходныя пляцоўкі. Для павышэння бяспекі зона каля дзвярэй выдзелена жоўтым колерам. Сядзенні ў салоне размешчаны падоўжна, яны мацуюцца да бакавых сцен вагона.

У галаўных вагонах, паблізу з уваходнымі дзвярамі абсталявана зона для перавозкі асоб з абмежаванымі магчымасцямі, а таксама прадугледжаны дадатковыя адкідныя сядзенні. Для сувязі з машыністам у зонах для людзей з абмежаванымі магчымасцямі і ў пераходах на зручнай вышыні размешчаны ўстройствы сувязі "пасажыр-машыніст". У новых паяздах пасажыры змогуць пераходзіць з аднаго вагона ў другі. У кожным вагоне ёсць месцы для падзарадкі электронных дэвайсаў. Пасажырскі салон і кабіна машыніста абсталяваны сістэмай кандыцыяніравання паветра.

На кузаве галаўнога вагона ўстаноўлены лічбавыя відэакамеры знадворнага відэаназірання ўздоўж саставу, якія забяспечваюць неабходную агляднасць машыністу. У салоне кожнага вагона таксама ўстаноўлены чатыры лічбавыя відэакамеры сістэмы відэаназірання. Для забеспячэння кантролю і бяспекі руху, зніжэння расходу электраэнергіі і скарачэння інтэрвалаў руху электрапаязды абсталяваны сістэмай аўтавядзення. Асноўныя функцыі гэтай сістэмы заключаюцца ў выкананні графіка руху паяздоў і аўтаматычным спыненні поезда на станцыях, абсталяваных бар'ерамі.

Галаўныя вагоны абсталяваны адкіднымі тэлескапічнымі трапамі для хуткай і бяспечнай эвакуацыі пасажыраў у надзвычайных сітуацыях.

Гарантыйны тэрмін эксплуатацыі паяздоў складае 560 тыс. км прабегу. Сучасныя паязды адпавядаюць усім неабходным патрабаванням у частцы бяспекі, камфорту, зручнасці кіравання і тэхнічнага абслугоўвання.

На плошчах "Штадлер Мінск" будзе праведзены шэраг выпрабаванняў поезда. Далей першы састаў будзе транспарціраваны па чыгуначных пуцях у адно з дэпо Мінскага метрапалітэна для статычных і дынамічных пусканаладачных выпрабаванняў. Прыёмачныя выпрабаванні будуць праводзіцца спецыялістамі ЗАТ "Штадлер Мінск" і выпрабавальных цэнтраў, на дзеючых лініях і тракцыённых пуцях дэпо пры садзейнічанні дзяржпрадпрыемства "Мінскі метрапалітэн".

Як паведамлялася, дагавор на пастаўку дзесяці паяздоў для сталічнай падземкі кіраўніцтва "Мінскага метрапалітэна" і ЗАТ "Штадлер Мінск" падпісалі ў студзені 2017 года. Размова ідзе аб шасці чатырохвагонных і чатырох пяцівагонных паяздах. У 2019 годзе ў адрас Мінскага метрапалітэна павінны быць пастаўлены шэсць паяздоў, уся партыя ў адпаведнасці з кантрактам павінна быць пастаўлена ў 2020 годзе. Новыя электрапаязды прызначаны для эксплуатацыі на дзеючых і будуемай лініях метро з перспектывай паступовай замены існуючага парку рухомага саставу.

Швейцарская кампанія "Штадлер Рэйл Груп" больш за 75 гадоў з'яўляецца адным з вядучых еўрапейскіх вытворцаў чыгуначнага рухомага саставу. На прадпрыемствах кампаніі занята больш за 8,5 тыс. работнікаў (уключаючы ЗАТ "Штадлер Мінск"). У склад групы "Штадлер" уваходзяць філіялы, размешчаныя ў Швейцарыі, Германіі, Венгрыі, Польшчы, Чэхіі, Беларусі, а таксама пусканаладачныя (сэрвісныя) цэнтры ў Швейцарыі, Алжыры, Італіі, Аўстрыі, Венгрыі і Нідэрландах.-0-

Падпісвайцеся на нас у
Twitter
Топ-навіны
Свежыя навіны Беларусі