ДЗЯРЖОРГАНЫДЗЯРЖОРГАНЫ
Пятніца, 26 лютага 2021
Мінск Суцэльная воблачнасць +5°C
Усе навіны
Усе навіны
Грамадства
22 студзеня 2021, 20:10

Пасяджэнне выканкама і "Марозпрадукт" - Качанава наведала Пухавіцкі раён

У час пасяджэння
У час пасяджэння

22 студзеня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Старшыня Савета Рэспублікі Наталля Качанава зрабіла рабочую паездку ў Пухавіцкі раён, дзе прыняла ўдзел у пасяджэнні раённага выканаўчага камітэта, а таксама наведала прадпрыемства "Марозпрадукт", перадае карэспандэнт БЕЛТА.

На пасяджэнне райвыканкама сёння было вынесена пытанне "Аб эфектыўнасці мер, што прымаюцца па рэалізацыі патрабаванняў дырэктывы Прэзідэнта ад 4 сакавiка 2019 года нумар 7 аб удасканаленні і развіцці жыллёва-камунальнай гаспадаркі краіны".

"У структуры зваротаў грамадзян пытанні жыллёва-камунальнай гаспадаркі займаюць лідзіруючыя пазіцыі. Таму аказанне якасных паслуг і выкананне тых задач, якія сёння стаяць перад ЖКГ, - гэта вельмі важна. Прадпрыемствы галіны павінны эфектыўна працаваць для таго, каб развівацца, - сказала Наталля Качанава. - Важна выканаць усе абяцанні, дадзеныя людзям. Станцыі ачысткі вады ад прымесей жалеза павінны быць пабудаваны. Гэта важна, бо ў структуры зваротаў грамадзян па раёне праблемы, звязаныя з водазабеспячэннем, водаадвядзеннем і якасцю вады, складаюць больш як 30 працэнтаў".

Таксама старшыня Савета Рэспублікі абазначыла ў цэлым, якога эфекту чакаюць ад работы камунальнікаў, што падрабязна агаворвалася яшчэ летам на нарадзе кіраўніка дзяржавы ў Полацку. І планы па ўдасканаленні работы гэтай сферы павінны быць абдуманымі. "Іх трэба фарміраваць зыходзячы з пытанняў, якія найбольш востра стаяць перад людзьмі таго ці іншага населенага пункта", - падкрэсліла Наталля Качанава.

Традыцыйна праблемы насельніцтва, звязаныя з ЖКГ, гучаць часцей за іншыя. "У тым ліку і на сустрэчах, прамых лініях, якія праводжу я. Таму вельмі важна стварыць найбольш аптымальную структуру ў ЖКГ, якая дазволіць, у першую чаргу, аказваць якасныя паслугі і выконваць свае асноўныя функцыі. Вам неабходна звярнуць вялікую ўвагу на работу з насельніцтвам. У нас дакладна выбудавана сістэма работы з людзьмі: прыёмы па асабістых пытаннях, прамыя тэлефонныя лініі, сустрэчы з працоўнымі калектывамі ў рамках работы інфармацыйна-прапагандысцкіх груп. Гэта ключавы напрамак у нашай рабоце", - дадала спікер.

У цэлым было адзначана, што Пухавіцкі раён дынамічна развіваецца. Будуецца новае жыллё, добраўпарадкоўваюцца населеныя пункты і, самае галоўнае, гэта заўважаюць мясцовыя жыхары.

Кацярына Рашкевіч родам з Мар'інай Горкі. "Я жыву тут з самага дзяцінства. Вышэйшую адукацыю, вядома, атрымала ў Мінску, але вярнулася назад. Падабаецца, што Мар'іна Горка знаходзіцца недалёка ад Мінска. На самай справе, тут вельмі добра развіта інфраструктура. Актыўна будуецца жыллё для маладых і шматдзетных сем'яў. Ёсць музычная і спартыўныя школы, пабудавалі цудоўны басейн. Добрыя гандлёвыя цэнтры. Шмат паркаў, дзе можна прагуляцца з сям'ёй. Таму гэта выдатны горад для жыцця. І наогул, як мне здаецца, у маленькім горадзе камфортней пражываць і больш эканамічна", - расказала яна.

Таццяна Прысяжнюк з сям'і ваеннаслужачых. Прыехаўшы 25 гадоў таму, яна палюбіла гэты горад. Менавіта тут стварыла сям'ю і нарадзіла дзяцей. "Як маці магу ацаніць камфорт нашага горада. Добра развітая інфраструктура: паліклінікі, дзіцячыя сады, бальніцы - усё побач. Выдатныя чыгуначныя зносіны. Нават элементарная пракладка дарогі, чысціня, своечасовы вываз смецця ствараюць нам камфортнае жыццё", - адзначыла жыхарка Мар'інай Горкі.

Акрамя таго, менавіта тут, у Мар'інай Горцы, размяшчаецца ўсім вядомае прадпрыемства "Марозпрадукт". Наталля Качанава наведала яго вытворчыя цэхі і азнаёмілася з асартыментам выпускаемай прадукцыі.

"Прадукцыя прадпрыемства, сапраўды, якасная і натуральная. Малако, вяршкі, масла ў Беларусі вельмі добрай якасці. Таму спажыўцам прадукцыя падабаецца, што можна ўбачыць па эканамічных паказчыках прадпрыемства", - падкрэсліла Наталля Качанава.

Намеснік генеральнага дырэктара па развіцці кампаніі "Марозпрадукт" Іван Дабудзька з гонарам адзначыў, што іх прадукцыя займае лідзіруючыя пазіцыі на рынку Беларусі. "Акрамя таго, мы актыўна працуем не толькі на расійскім рынку, але нашу прадукцыю ўжо добра ведаюць у Азербайджане, Казахстане, Кітаі і іншых краінах. Спадзяёмся, што будзем і далей павялічваць вытворчыя магутнасці, развівацца і пакараць новыя рынкі. Для нашай кампаніі прыярытэтам была і застаецца якасць. І, распрацоўваючы новыя віды прадукцыі, мы перш за ўсё робім упор на якасць, натуральнасць і смакавыя характарыстыкі", - расказаў ён.

Таццяна Габрусева - галоўны тэхнолаг кампаніі "Марозпрадукт". Яна працуе на прадпрыемстве з самага адкрыцця - з 1998 года. "Безумоўна, тэхналогія нашай вытворчасці развіваецца з году ў год. У першую чаргу аб гэтым свечыць тое, што з 2013 года ў нас здадзены ў эксплуатацыю вось гэты завод у Мар'інай Горцы. Яго вытворчыя магутнасці дасягаюць 60 т гатовай прадукцыі за суткі. Абсталяванне ўсё новае. Шырокі асартымент прадукцыі, які ўвесь час абнаўляецца. Мы стараемся, каб у нас і класічная лінейка была прадстаўлена, якая ўсім вядома яшчэ з савецкіх часоў, таксама з'яўляюцца інавацыйныя віды. Мы іх пастаянна абнаўляем, вывучаючы сусветныя рынкі і даследуючы патрэбы пакупнікоў", - адзначыла яна.

Галоўны тэхнолаг дадала: калектыў вельмі дружны. "У нас склаўся касцяк інжынерна-тэхнічнага персаналу. У сярэднім яны працуюць на прадпрыемстве не менш за 15 гадоў. Усе спецыялісты маюць вельмі высокую кваліфікацыю і вялікі вопыт работы. Што датычыцца рабочага персаналу, цякучасць кадраў даволі нізкая. Зразумела, у нас падтрымліваецца сацыяльная праграма. Улічваючы тое, што людзі працуюць на прадпрыемстве даволі доўга, можна зрабіць выснову, што заработная плата іх задавольвае", - канстатавала яна.

Прадукцыя кампаніі "Марозпрадукт" рэгулярна адзначаецца ганаровымі дыпломамі і медалямі на міжнародных і рэспубліканскіх выстаўках. Прадпрыемства пастаянна працуе над павелічэннем і абнаўленнем асартыменту выпускаемай прадукцыі, арыентуючыся на запыты спажыўцоў. Новае абсталяванне завода дало магчымасць не толькі павялічыць прадукцыйнасць, але і выпускаць цікавыя спажыўцу віды марожанага і фруктовага лёду. У 2019 годзе на рынак выпушчана 15 новых відаў марожанага, за 2020 год - 5. Акрамя таго, як падзяліўся намеснік гендырэктара кампаніі, ужо ў бягучым годзе на рынак выйдзе новы прадукт. Раскрываць тайну Іван Дабудзька не стаў, але адзначыў, што прадукт будзе з акцэнтам на здароўе спажыўцоў.-0-

Падпісвайцеся на нас у
Twitter
Топ-навіны
З НАМІ НАЙБОЛЬШ ЦІКАВА
Свежыя навіны Беларусі