Сцяг Чацвер, 20 чэрвеня 2024
Усе навіны
Усе навіны
Грамадства
16 мая 2024, 19:57

НЦЭП аб дадатку "Е-Паслуга": зваротная сувязь з карыстальнікамі дае магчымасць станавіцца лепшым
 

Фота з архіва
Фота з архіва
16 мая, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Дзякуючы зваротнай сувязі мабільны дадатак "Е-Паслуга" можа станавіцца лепшым. Аб гэтым расказала начальнік аддзела электроннай камерцыі Нацыянальнага цэнтра электронных паслуг Святлана Караневіч у прэс-цэнтры БЕЛТА.

Усяго на адзіным партале электронных паслуг і ў мабільным дадатку размешчана 570 электронных паслуг і адміністрацыйных працэдур. "Мабільны дадатак "Е-Паслуга" рэалізаваны ў канцы мінулага года. Пакуль ён даступны толькі ўладальнікам смартфонаў з сістэмай Android, але да канца года ён стане даступны для ўладальнікаў смартфонаў з аперацыйнай сістэмай iOS. Агульная колькасць спампоўванняў складае каля 5 тыс., што нямнога, але мы прадаўжаем папулярызаваць дадатак", - расказала Святлана Караневіч.

Сярод 5 тыс. карыстальнікаў ёсць задаволеныя і незадаволеныя, адзначыла яна. "Мы атрымліваем розныя звароты ў свой адрас. Гэтага мы і хацелі дабіцца, таму што менавіта дзякуючы зваротнай сувязі мы можам станавіцца лепшымі. З пункту гледжання распрацоўшчыка, можа, нейкія функцыі відавочны, а з пункту гледжання карыстальніка - не. З улікам усіх дапрацовак і будзе распрацавана новая версія для iOS", - падкрэсліла спецыяліст.-0-
Падпісвайцеся на нас у
Twitter
Топ-навіны
Свежыя навіны Беларусі