Марат Маркаў
2 кастрычніка, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Пасля 2020 года былі зроблены вывады, і сёння ў Беларусі цвяроза ацэньваюць існуючы медыяпалітычны ландшафт. Аб гэтым заявіў міністр інфармацыі Марат Маркаў у час размовы са студэнтамі інжынерна-тэхнічных ВНУ ў БДУІР на тэму асноўных выклікаў і пагроз у інфармацыйнай сферы, перадае карэспандэнт БЕЛТА.
"Для таго, каб ісці наперад і не спатыкацца, трэба ўмець атрымліваць урокі, прызнаваць свае памылкі. І давайце прызнаем тыя памылкі, якія мы зрабілі да 2020 года. Да 20-га года мы былі вельмі даверлівымі, цяплічнымі, саромеліся абараняць сваю медыяпрастору і прымаць адэкватныя заканадаўчыя нормы, якія абаранілі б наш інфармацыйны суверэнітэт і не дазволілі б распладзіцца тысячам экстрэмісцкіх рэсурсаў і сотням прадажных медыйшчыкаў. Я адказваю за кожнае слова, якое цяпер агучваю, - такіх рэсурсаў сапраўды былі тысячы. І практыка, якая ёсць сёння ў Міністэрстве інфармацыі, гэта выразна пацвярджае", - сказаў Марат Маркаў.
Міністр інфармацыі запэўніў, што пасля 2020 года былі зроблены адпаведныя высновы: "Мы змянілі падыходы і можам цвяроза ацэньваць той медыяпалітычны ландшафт, які ёсць сёння, праз чатыры гады".
Як адзначыў Марат Маркаў, у Беларусі сёння 8,5 млн інтэрнэт-карыстальнікаў. 5,5 млн карыстаюцца TikTok, 4 млн - Instagram, а папулярным рэсурсам для пошуку навін і перапіскі застаецца Telegram. "І тэлебачанне не проста не памірае. Фразу аб тым, што яно памірае, я ўпершыню пачуў гадоў восем таму ў разгорнутым выглядзе. Але на самай справе яно нарасціла сваю значнасць", - падкрэсліў ён.
Акрамя таго, адзначыў міністр інфармацыі, напярэдадні выбарчай кампаніі ў медыяпрастору былі ўведзены два новыя інфармацыйныя інструменты - тэлеканал "Першы інфармацыйны" і мультымедыйны партал VIDEOBEL.BY. "Такога ў прынцыпе ніколі не было. І значнасць таго ж інфармацыйнага тэлеканала будзе тым вышэйшая, чым больш палітычных падзей будзе адбывацца ў нас", - упэўнены ён.-0-
"Для таго, каб ісці наперад і не спатыкацца, трэба ўмець атрымліваць урокі, прызнаваць свае памылкі. І давайце прызнаем тыя памылкі, якія мы зрабілі да 2020 года. Да 20-га года мы былі вельмі даверлівымі, цяплічнымі, саромеліся абараняць сваю медыяпрастору і прымаць адэкватныя заканадаўчыя нормы, якія абаранілі б наш інфармацыйны суверэнітэт і не дазволілі б распладзіцца тысячам экстрэмісцкіх рэсурсаў і сотням прадажных медыйшчыкаў. Я адказваю за кожнае слова, якое цяпер агучваю, - такіх рэсурсаў сапраўды былі тысячы. І практыка, якая ёсць сёння ў Міністэрстве інфармацыі, гэта выразна пацвярджае", - сказаў Марат Маркаў.
Міністр інфармацыі запэўніў, што пасля 2020 года былі зроблены адпаведныя высновы: "Мы змянілі падыходы і можам цвяроза ацэньваць той медыяпалітычны ландшафт, які ёсць сёння, праз чатыры гады".
Як адзначыў Марат Маркаў, у Беларусі сёння 8,5 млн інтэрнэт-карыстальнікаў. 5,5 млн карыстаюцца TikTok, 4 млн - Instagram, а папулярным рэсурсам для пошуку навін і перапіскі застаецца Telegram. "І тэлебачанне не проста не памірае. Фразу аб тым, што яно памірае, я ўпершыню пачуў гадоў восем таму ў разгорнутым выглядзе. Але на самай справе яно нарасціла сваю значнасць", - падкрэсліў ён.
Акрамя таго, адзначыў міністр інфармацыі, напярэдадні выбарчай кампаніі ў медыяпрастору былі ўведзены два новыя інфармацыйныя інструменты - тэлеканал "Першы інфармацыйны" і мультымедыйны партал VIDEOBEL.BY. "Такога ў прынцыпе ніколі не было. І значнасць таго ж інфармацыйнага тэлеканала будзе тым вышэйшая, чым больш палітычных падзей будзе адбывацца ў нас", - упэўнены ён.-0-