27 жніўня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. У бягучым годзе больш за 1 тыс. маладых педагогаў прыходзяць у сталічныя школы. Аб гэтым журналістам паведаміў міністр адукацыі Андрэй Іванец у час Мінскага гарадскога адукацыйнага форуму педагагічных работнікаў "Сталічная адукацыя: час канструктыўнага ўзаемадзеяння і развіцця", перадае карэспандэнт БЕЛТА.
Кіраўнік адукацыйнага ведамства падкрэсліў, што ў Мінску вядзецца вялікая планамерная работа па ўсіх узроўнях устаноў адукацыі. "Размова ідзе не толькі пра абнаўленне матэрыяльна-тэхнічнай базы, увод новых аб'ектаў, але і пра развіццё кадравага патэнцыялу. У бягучым годзе больш за 1 тыс. маладых педагогаў прыходзяць у сталічныя школы. Мы лічым, што гэта вельмі важны элемент работы, таму што ад таго, які сёння настаўнік прыходзіць у школу, залежыць, якога выпускніка і школьніка мы атрымаем. Другі немалаважны аспект - гэта развіццё сучасных тэхналогій. Мы бачым, што профільная адукацыя ў школах Мінска вельмі дынамічна развіваецца. Акрамя таго, што традыцыйна працуюць класы прафесійнай накіраванасці, вельмі вялікую папулярнасць маюць інжынерныя класы. Мы сёння бачым ініцыятыву Мінска на ўзроўні дапрофільнай адукацыі - гэта 8-9-я класы - па апрабацыі і распрацоўцы новай праграмы, аналагічнай інжынерным класам. Мяркуем, што ў гэтым годзе яна будзе апрабавана на ўзроўні 9-га класа і ў наступным годзе мы зможам гэты вопыт распаўсюдзіць на ўсю краіну. Гэта будзе па-сапраўднаму ранняя прафесійная арыентацыя", - сказаў Андрэй Іванец.


Міністр адзначыў развіццё каледжаў сталіцы. "За апошнія 2-3 гады колькасць месцаў павялічылася на 6,5 тыс. І ў мінулым, і ў гэтым годзе ў поўным аб'ёме выкананы планы набору, якія маюць павышаную патрэбнасць. Больш таго, Міністэрствам адукацыі было дазволена павялічыць лічбы набору на ўзровень прафесійна-тэхнічнай адукацыі. Гэта ўсё сведчыць аб тым, што сувязь рэальнага сектара эканомікі Мінска і ўстаноў прафесійнай адукацыі з'яўляецца вельмі цеснай і дае адпаведны вынік", - дадаў ён.

У Доме моладзі праходзіць Мінскі гарадскі адукацыйны форум педагагічных работнікаў "Сталічная адукацыя: час канструктыўнага ўзаемадзеяння і развіцця". Яго мэта - аналіз работы сталічнай сістэмы адукацыі за мінулы навучальны год, вызначэнне прыярытэтных напрамкаў удасканалення адукацыйнага працэсу ва ўстановах адукацыі, пастаноўка задач на новы навучальны год. У час мерапрыемства працуе выстава "Прыярытэты развіцця: ад раённых адукацыйных ініцыятыў - да гарадскіх стандартаў якасці" па розных выставачных модулях, сярод якіх гарадскія праекты, тэхналогіі штучнага інтэлекту ў адукацыі, новыя спецыяльнасці каледжаў і гэтак далей.-0-
Кіраўнік адукацыйнага ведамства падкрэсліў, што ў Мінску вядзецца вялікая планамерная работа па ўсіх узроўнях устаноў адукацыі. "Размова ідзе не толькі пра абнаўленне матэрыяльна-тэхнічнай базы, увод новых аб'ектаў, але і пра развіццё кадравага патэнцыялу. У бягучым годзе больш за 1 тыс. маладых педагогаў прыходзяць у сталічныя школы. Мы лічым, што гэта вельмі важны элемент работы, таму што ад таго, які сёння настаўнік прыходзіць у школу, залежыць, якога выпускніка і школьніка мы атрымаем. Другі немалаважны аспект - гэта развіццё сучасных тэхналогій. Мы бачым, што профільная адукацыя ў школах Мінска вельмі дынамічна развіваецца. Акрамя таго, што традыцыйна працуюць класы прафесійнай накіраванасці, вельмі вялікую папулярнасць маюць інжынерныя класы. Мы сёння бачым ініцыятыву Мінска на ўзроўні дапрофільнай адукацыі - гэта 8-9-я класы - па апрабацыі і распрацоўцы новай праграмы, аналагічнай інжынерным класам. Мяркуем, што ў гэтым годзе яна будзе апрабавана на ўзроўні 9-га класа і ў наступным годзе мы зможам гэты вопыт распаўсюдзіць на ўсю краіну. Гэта будзе па-сапраўднаму ранняя прафесійная арыентацыя", - сказаў Андрэй Іванец.
Міністр адзначыў развіццё каледжаў сталіцы. "За апошнія 2-3 гады колькасць месцаў павялічылася на 6,5 тыс. І ў мінулым, і ў гэтым годзе ў поўным аб'ёме выкананы планы набору, якія маюць павышаную патрэбнасць. Больш таго, Міністэрствам адукацыі было дазволена павялічыць лічбы набору на ўзровень прафесійна-тэхнічнай адукацыі. Гэта ўсё сведчыць аб тым, што сувязь рэальнага сектара эканомікі Мінска і ўстаноў прафесійнай адукацыі з'яўляецца вельмі цеснай і дае адпаведны вынік", - дадаў ён.
У Доме моладзі праходзіць Мінскі гарадскі адукацыйны форум педагагічных работнікаў "Сталічная адукацыя: час канструктыўнага ўзаемадзеяння і развіцця". Яго мэта - аналіз работы сталічнай сістэмы адукацыі за мінулы навучальны год, вызначэнне прыярытэтных напрамкаў удасканалення адукацыйнага працэсу ва ўстановах адукацыі, пастаноўка задач на новы навучальны год. У час мерапрыемства працуе выстава "Прыярытэты развіцця: ад раённых адукацыйных ініцыятыў - да гарадскіх стандартаў якасці" па розных выставачных модулях, сярод якіх гарадскія праекты, тэхналогіі штучнага інтэлекту ў адукацыі, новыя спецыяльнасці каледжаў і гэтак далей.-0-
