ДЗЯРЖОРГАНЫДЗЯРЖОРГАНЫ
Флаг Субота, 3 снежня 2022
Мінск Суцэльная воблачнасць -7°C
Усе навіны
Усе навіны
Грамадства
15 жніўня 2022, 11:23

Лугіна расказала аб задачах "Беллегпрама" на ўнутраным рынку

Фота з архіва
Фота з архіва

15 жніўня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Старшыня канцэрна "Беллегпрам" Таццяна Лугіна ў праекце "У тэме" на YouTube-канале БЕЛТА расказала, што задача канцэрна - заваёўваць і трымаць долю беларускага рынку ў розных асартыментных групах.

"Унутраны рынак для нас заўсёды быў важным. Задача ў нас - заваёўваць і трымаць долю беларускага рынку ў розных асартыментных групах. Я лічу, што, прынамсі, 60-70 працэнтаў мы можам закрываць, асабліва такімі асартыментнымі групамі, як панчошна-шкарпэтачныя, бялізнавыя. Гэтыя групы трэба трымаць, яны ў нас і трымаюцца. З абуткам нам трэба папрацаваць, гэта такая задача па рынку няпростая, - расказала Таццяна Лугіна. - Калі мы гаворым пра тэкстыль - гэта, напрыклад, тканіны, дываны - у нас даволі вялікія магутнасці. І мы проста не можам на рынку такі вал рэалізаваць. Таму штучныя вырабы ў выглядзе тэкстылю, як ручнікі, пакрывалы, - гэта, вядома, унутраны і знешні рынак. Але сам тэкстыль - гэта практычна 90 працэнтаў заўсёды быў і будзе экспарт".

Беларусь мае вялікі штат высокакваліфікаваных швачак і іх праца павінна быць запатрабавана на сваім рынку, прадоўжыла старшыня канцэрна. "Калі я прыйшла на пасаду 4 гады таму, я бачыла, што 70-80 працэнтаў, напрыклад, прадпрыемстваў швейнай галіны шыюць па давальніцкіх схемах на Лондан, Літву, Польшчу, Расію. Зразумела, што гэта хуткія грошы, быццам бы не трэба ніякіх затрат на распрацоўку. Але я разумею як кіраўнік, што гэта няправільна выбраная стратэгія прадпрыемства. І парадокс у тым, што нашы высокакваліфікаваныя швачкі адшываюць мужчынскія пінжакі, якія потым прадаюцца пад рознымі замежнымі брэндамі. Для мяне гэта незразумела. Мы што не можам свае брэнды або тыя ж касцюмы мужчынскія прадаваць пад гандлёвымі маркамі Беларусі? Можам, - адзначыла яна. - Зразумела, гэта ўсё не раптоўна робіцца, таму што любое развіццё гандлёвай маркі або фірменнай сеткі - гэта таксама час і сродкі. Але калі мы прааналізавалі гэту сітуацыю, абрэзалі гэтыя ўсе аўтсорсінгавыя схемы, калі даходнасці няма, а адшываем і робім імідж толькі пэўным брэндам. І цяпер практычна ўсе прадпрыемствы шыюць на сябе. Адзінае, калі прыходзіць рэальны заказчык з нармальнай маржынальнасцю. Але стратэгічна і ў кароткатэрміновым перыядзе, мы лічым, нам неабходна на ўнутраным рынку адшываць адзенне пад уласнымі гандлёвымі маркамі і рэалізоўваць яго ў сістэме гандлёвых цэнтраў, фірменных магазінаў".-0-

Падпісвайцеся на нас у
Twitter
Топ-навіны
З НАМІ НАЙБОЛЬШ ЦІКАВА
Свежыя навіны Беларусі