Таццяна Лугіна. Фота з архіва
4 чэрвеня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Беларускія прадпрыемствы не зведваюць канкурэнцыі з боку стокавых магазінаў, заявіла журналістам старшыня канцэрна "Беллегпрам" Таццяна Лугіна, перадае карэспандэнт БЕЛТА.
Паводле яе слоў, адзенне беларускіх вытворцаў рознага цэнавага сегмента і кожны можа знайсці тавар на свой густ.
"У кожнай нашай кампаніі, асабліва швейнай, ёсць пэўная ніша і пул сваіх пакупнікоў. І паверце, швейны бізнес Беларусі наогул не зведвае якіх-небудзь праблем, я маю на ўвазе бізнес, які працуе на модзе, на класічным асартыменце альбо на нейкіх спецыяльных напрамках дызайнерскага адзення", - адзначыла Таццяна Лугіна.
Пры гэтым стокавае адзенне не заўсёды канкурэнтнае па цане і тым больш якасці.
"Стокавае адзенне запатрабавана ў часткі насельніцтва. Яно таксама абсалютна рознае. Я не купляю нічога ў стоках па азначэнні, але часам заходжу, каб разумець, што і па якой цане рэалізуецца", - дапоўніла старшыня канцэрна "Беллегпрам".-0-
Паводле яе слоў, адзенне беларускіх вытворцаў рознага цэнавага сегмента і кожны можа знайсці тавар на свой густ.
"У кожнай нашай кампаніі, асабліва швейнай, ёсць пэўная ніша і пул сваіх пакупнікоў. І паверце, швейны бізнес Беларусі наогул не зведвае якіх-небудзь праблем, я маю на ўвазе бізнес, які працуе на модзе, на класічным асартыменце альбо на нейкіх спецыяльных напрамках дызайнерскага адзення", - адзначыла Таццяна Лугіна.
Пры гэтым стокавае адзенне не заўсёды канкурэнтнае па цане і тым больш якасці.
"Стокавае адзенне запатрабавана ў часткі насельніцтва. Яно таксама абсалютна рознае. Я не купляю нічога ў стоках па азначэнні, але часам заходжу, каб разумець, што і па якой цане рэалізуецца", - дапоўніла старшыня канцэрна "Беллегпрам".-0-