Фота з архіва
1 лістапада, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Беларуская касметыка можа паспяхова канкурыраваць з сусветнымі брэндамі, і наша задача - каб пра яе даведалася як мага больш людзей, заявіла першы намеснік старшыні Мінгарвыканкама Надзея Лазарэвіч на пасяджэнні, прысвечаным развіццю айчыннай касметычнай галіны, перадае карэспандэнт БЕЛТА.
На сустрэчы абмяркоўваліся меры па пашырэнні беларускай касметыкі і ўзмацненні яе пазіцый на рынку. Прысутнічалі прадстаўнікі гандлю, прамысловасці, а таксама вялікіх сеткавых магазінаў, каб наладзіць больш цеснае ўзаемадзеянне паміж вытворцамі і гандлёвымі структурамі. "Мы імкнёмся, каб нашы беларускія брэнды былі максімальна прыкметныя на паліцах магазінаў, - падкрэсліла Надзея Лазарэвіч. - Не так даўно мы наведвалі нашы прадпрыемствы, якія вырабляюць зубную пасту. Іх гадавы аб'ём вытворчасці поўнасцю перакрывае гадавы аб'ём спажывання ў Рэспубліцы Беларусь, гэта значыць яны могуць вырабляць у два разы больш, чым мы, беларусы, яе спажываем. Нашы беларускія пасты даступны ў розных цэнавых катэгорыях, што робіць іх канкурэнтаздольнымі і запатрабаванымі". Яна дадала, што беларускія вытворцы паспяхова выходзяць на расійскі рынак.
Асобная ўвага была ўдзелена пытанню падтрымкі з боку мясцовых органаў улады. На пераднавагодні перыяд плануецца падрыхтаваць спецыяльныя падарачныя наборы, а таксама прадаставіць скідкі на беларускую прадукцыю, што, паводле слоў Надзеі Лазарэвіч, "прыцягне пакупніка менавіта да беларускага тавару". Чакаецца, што касметычныя наборы стануць папулярнымі сярод турыстаў, якія традыцыйна наведваюць Беларусь у зімовы сезон.
На заканчэнне першы намеснік старшыні выказала ўпэўненасць у неабходнасці паказаць беларускім спажыўцам перавагі айчыннай прадукцыі: яе натуральны састаў, эфектыўнасць і якасць, пацверджаныя айчыннымі стандартамі.-0-
На сустрэчы абмяркоўваліся меры па пашырэнні беларускай касметыкі і ўзмацненні яе пазіцый на рынку. Прысутнічалі прадстаўнікі гандлю, прамысловасці, а таксама вялікіх сеткавых магазінаў, каб наладзіць больш цеснае ўзаемадзеянне паміж вытворцамі і гандлёвымі структурамі. "Мы імкнёмся, каб нашы беларускія брэнды былі максімальна прыкметныя на паліцах магазінаў, - падкрэсліла Надзея Лазарэвіч. - Не так даўно мы наведвалі нашы прадпрыемствы, якія вырабляюць зубную пасту. Іх гадавы аб'ём вытворчасці поўнасцю перакрывае гадавы аб'ём спажывання ў Рэспубліцы Беларусь, гэта значыць яны могуць вырабляць у два разы больш, чым мы, беларусы, яе спажываем. Нашы беларускія пасты даступны ў розных цэнавых катэгорыях, што робіць іх канкурэнтаздольнымі і запатрабаванымі". Яна дадала, што беларускія вытворцы паспяхова выходзяць на расійскі рынак.
Асобная ўвага была ўдзелена пытанню падтрымкі з боку мясцовых органаў улады. На пераднавагодні перыяд плануецца падрыхтаваць спецыяльныя падарачныя наборы, а таксама прадаставіць скідкі на беларускую прадукцыю, што, паводле слоў Надзеі Лазарэвіч, "прыцягне пакупніка менавіта да беларускага тавару". Чакаецца, што касметычныя наборы стануць папулярнымі сярод турыстаў, якія традыцыйна наведваюць Беларусь у зімовы сезон.
На заканчэнне першы намеснік старшыні выказала ўпэўненасць у неабходнасці паказаць беларускім спажыўцам перавагі айчыннай прадукцыі: яе натуральны састаў, эфектыўнасць і якасць, пацверджаныя айчыннымі стандартамі.-0-