ДЗЯРЖОРГАНЫДЗЯРЖОРГАНЫ
Флаг Чацвер, 13 мая 2021
Мінск Суцэльная воблачнасць +9°C
Усе навіны
Усе навіны
Грамадства
02 сакавіка 2021, 19:18

Колькасць зваротаў грамадзян па пытаннях ЖКГ у 2020 годзе знізілася - Хмель

Андрэй Хмель
Андрэй Хмель

2 сакавіка, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Колькасць зваротаў грамадзян па пытаннях ЖКГ у 2020 годзе знізілася на 7,5 працэнта. Аб гэтым паведаміў сёння журналістам міністр жыллёва-камунальнай гаспадаркі Андрэй Хмель перад пасяджэннем Прэзідыума Савета Міністраў, перадае карэспандэнт БЕЛТА.

"Грамадзяне вельмі патрабавальныя да якасці аказання жыллёва-камунальных паслуг, і мы стараемся адпавядаць такому трэнду. Па выніках мінулага года колькасць зваротаў грамадзян знізілася на 7,5 працэнта. Гэта сведчыць аб тым, што якасць аказання паслуг ЖКГ вырасла. Таму, безумоўна, мы і далей будзем удасканальваць сваю работу, таму што асноўная наша задача - своечасова і ў поўным аб'ёме аказваць паслугі насельніцтву", - сказаў Андрэй Хмель.

Міністэрства кантралюе якасць аказваемых паслуг. "Усе гэтыя гады мы працавалі над стварэннем службы заказчыка. І на сённяшні дзень ёсць пэўны напрацаваны вопыт у гэтым напрамку. Мы бачым як перавагі, так і недахопы. Таму плануем не толькі ліквідаваць існуючыя недахопы, але і ўдасканаліць наглядныя функцыі за якасцю аказання паслуг. Насельніцтва краіны павінна атрымліваць якасныя паслугі па даступных, празрыстых тарыфах", - растлумачыў ён.

Андрэй Хмель таксама расказаў, што на працягу гэтай пяцігодкі Мінск цалкам пяройдзе на падземныя крыніцы вады. "100 працэнтаў спажыўцоў у Беларусі да канца 2025 года павінны быць забяспечаны якаснай пітной вадой. Гэта адна з асноўных сацыяльных задач, якая вырашаецца сіламі ЖКГ і аблвыканкамамі. І яна будзе выканана", - падагульніў міністр.-0-

Падпісвайцеся на нас у
Twitter
Топ-навіны
З НАМІ НАЙБОЛЬШ ЦІКАВА
Свежыя навіны Беларусі