1 жніўня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Стартавала гарачая пара рэалізацыі школьных калекцый, якія распрацоўваліся з мінулай восені. У 2024/2025 навучальны год канцэрн "Беллегпрам" традыцыйна ўваходзіць з новымі распрацоўкамі, прэзентуючы каля 300 новых мадэлей школьнай формы для хлопчыкаў і дзяўчынак. Гэтай інфармацыяй у час прэс-канферэнцыі "Аб пачатку работы школьных базараў у 2024 годзе: распрадажы і акцыі на тавары для школьнікаў, абнаўленне асартыменту, кантроль якасці рэалізуемай прадукцыі" падзялілася старшыня канцэрна Таццяна Лугіна, перадае карэспандэнт БЕЛТА.
"У кастрычніку-лістападзе прадпрыемствы лёгкай прамысловасці падводзяць вынікі: колькі вырабаў школьнай формы мы выпусцілі, якія мадэлі былі найбольш папулярнымі, чаго, магчыма, не хапіла на паліцах, - заўважыла Таццяна Лугіна. - Вядома, мы штогод праводзім работу над памылкамі, звяртаючы ўвагу на тое, якія пажаданні бацькоў і дзяцей мы не ўлічылі, каб нашы распрацоўшчыкі і дызайнеры пры рабоце над новымі калекцыямі зрабілі акцэнт на гэтым".
Рыхтуючыся да наступнага навучальнага года, беларускі легпрам прыклаў намаганні для таго, каб новыя распрацоўкі былі ў першую чаргу зручнымі. Кіраўнік канцэрна лёгкай прамысловасці расказала, што апошнія гады аб'ёмы продажаў сведчаць аб папулярнасці трэнду на школьнае адзенне з трыкатажных палотнаў або камбінаваныя варыянты, калі выкарыстоўваюцца як трыкатажныя, так і тэкстыльныя тканіны. Вельмі запатрабаваны сярод вучняў і іх бацькоў бомберы, якія замянілі ў школьных луках прывычныя тэкстыльныя пінжакі.
Да ліпеня-жніўня, на якія, як правіла, прыпадае пік продажаў, вытворцы падрыхтавалі каля 1,1 млн вырабаў школьнага адзення. Практычна 65-70 працэнтаў ад прыведзеных аб'ёмаў ужо знаходзіцца на паліцах айчынных магазінаў. Як падкрэсліла Таццяна Лугіна, акрамя фірменных гандлёвых кропак, якія штогод выкарыстоўваюцца ў якасці пляцовак для рэалізацыі школьнай формы, у рэалізацыі калекцый задзейнічаны ўсе буйныя ўнівермагі і гандлёвыя сеткі краіны. Асаблівая ўвага ў гэтым годзе ўдзяляецца продажам у кропках "Белкаапсаюза", каб падабраць для сябе ўсё самае неабходнае маглі і дзеці з маленькіх гарадоў і вёсак рэспублікі.-0-
"У кастрычніку-лістападзе прадпрыемствы лёгкай прамысловасці падводзяць вынікі: колькі вырабаў школьнай формы мы выпусцілі, якія мадэлі былі найбольш папулярнымі, чаго, магчыма, не хапіла на паліцах, - заўважыла Таццяна Лугіна. - Вядома, мы штогод праводзім работу над памылкамі, звяртаючы ўвагу на тое, якія пажаданні бацькоў і дзяцей мы не ўлічылі, каб нашы распрацоўшчыкі і дызайнеры пры рабоце над новымі калекцыямі зрабілі акцэнт на гэтым".
Рыхтуючыся да наступнага навучальнага года, беларускі легпрам прыклаў намаганні для таго, каб новыя распрацоўкі былі ў першую чаргу зручнымі. Кіраўнік канцэрна лёгкай прамысловасці расказала, што апошнія гады аб'ёмы продажаў сведчаць аб папулярнасці трэнду на школьнае адзенне з трыкатажных палотнаў або камбінаваныя варыянты, калі выкарыстоўваюцца як трыкатажныя, так і тэкстыльныя тканіны. Вельмі запатрабаваны сярод вучняў і іх бацькоў бомберы, якія замянілі ў школьных луках прывычныя тэкстыльныя пінжакі.
Да ліпеня-жніўня, на якія, як правіла, прыпадае пік продажаў, вытворцы падрыхтавалі каля 1,1 млн вырабаў школьнага адзення. Практычна 65-70 працэнтаў ад прыведзеных аб'ёмаў ужо знаходзіцца на паліцах айчынных магазінаў. Як падкрэсліла Таццяна Лугіна, акрамя фірменных гандлёвых кропак, якія штогод выкарыстоўваюцца ў якасці пляцовак для рэалізацыі школьнай формы, у рэалізацыі калекцый задзейнічаны ўсе буйныя ўнівермагі і гандлёвыя сеткі краіны. Асаблівая ўвага ў гэтым годзе ўдзяляецца продажам у кропках "Белкаапсаюза", каб падабраць для сябе ўсё самае неабходнае маглі і дзеці з маленькіх гарадоў і вёсак рэспублікі.-0-