Сцяг Чацвер, 23 мая 2024
Усе навіны
Усе навіны
Грамадства
23 красавіка 2024, 13:03

Качанава: змест вонкавай рэкламы павінен адлюстроўваць наша жыццё

23 красавіка, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Старшыня Савета Рэспублікі, упаўнаважаны прадстаўнік кіраўніка дзяржавы ў Мінску Наталля Качанава правяла сёння нараду па пытаннях рэкламы, перадае карэспандэнт БЕЛТА.

Сярод запрошаных - старшыня Пастаяннай камісіі Савета Рэспублікі па адукацыі, навуцы, культуры і сацыяльным развіцці Ігар Луцкі, намеснік кіраўніка Адміністрацыі Прэзідэнта Уладзімір Пярцоў, міністр унутраных спраў Іван Кубракоў, прэс-сакратар Прэзідэнта Наталля Эйсмант, старшыня Мінскага абласнога выканаўчага камітэта Аляксандр Турчын, старшыня Мінскага гарадскога выканаўчага камітэта Уладзімір Кухараў, яго намеснікі і кіраўнікі адміністрацый раёнаў горада, начальнік галоўнага ўпраўлення ідэалагічнай работы і па справах моладзі Мінгарвыканкама Вольга Чамаданава і іншыя зацікаўленыя.

"Сёння мы будзем гаварыць пра Мінск і Мінскую вобласць - у частцы, што датычыцца кальцавой дарогі. Гэта задача не новая па вонкавай рэкламе, асвятленні, падсветцы, добраўпарадкаванні, - расказала Наталля Качанава. - Перад намі стаяць вельмі сур'ёзныя задачы, таму што мы разумеем, што горад Мінск - гэта твар нашай краіны, і таму мы павінны зрабіць усё, каб сталіца выглядала сучасна, эстэтычна і добраўпарадкавана для свайго насельніцтва".

Задачы пастаўлены кіраўніком дзяржавы, падкрэсліла спікер. "Да 1 мая мы павінны поўнасцю навесці парадак з вонкавай рэкламай у Мінску. Не проста з устаноўкай білбордаў і яшчэ нейкіх канструкцый, а менавіта са зместам рэкламы, - адзначыла старшыня Савета Рэспублікі. - У сталіцы праходзяць сур'ёзныя мерапрыемствы. Мы рыхтуемся да 80-годдзя вызвалення Беларусі ад нямецка-фашысцкіх захопнікаў, заўтра пачынае сваю работу Усебеларускі народны сход, шэраг іншых мерапрыемстваў, якія будуць праводзіцца і праводзяцца ў нашай краіне. Таму, вядома, і змест рэкламы павінен адлюстроўваць наша жыццё".
 
"Мы гэта пытанне кантралюем у Савеце Рэспублікі, - дадала Наталля Качанава. - Мае калегі практычна кожны тыдзень праязджаюць горад у розных яго частках. Пачнём з таго, што мы пакажам, якая рэклама ў нас на сённяшні дзень ёсць і дзе ёсць яшчэ нейкія праблемы. Але я хачу сказаць - 1 мая для ўсіх нас час, калі мы павінны гэту работу завяршыць".

"На сённяшні дзень у горадзе Мінску дзейнічаюць больш за 20 сеткавых аператараў, вялікая колькасць шчытавых рэкламных канструкцый і ў прынцыпе канструкцый, якія прызначаны для размяшчэння вонкавай рэкламы, - расказала журналістам дырэктар "Мінскрэклама" Таццяна Каліціна. - Безумоўна, гэта пытанне штодзень на кантролі ў горадзе, маніторынг праводзіцца сістэматычна. Выяўляюцца парушэнні, якія датычацца як тэхнічнага стану шчытавых рэкламных канструкцый, так і якасці і актуальнасці сюжэтаў вонкавай рэкламы. Гэтаму трэба ўдзяляць увагу".
 
"Змяненні заканадаўства аб рэкламе прымаліся выключна на падставе практычнай дзейнасці, яны дадуць магчымасць упарадкаваць усю вонкавую рэкламу ў горадзе Мінску, прывесці яе ў дастойны стан, які ўвасабляе сталіцу", - дадала Таццяна Каліціна.-0-

Фота Максіма Гучака
Падпісвайцеся на нас у
Twitter
Топ-навіны
Свежыя навіны Беларусі