
Фота ДМК
28 мая, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Якія тавары для асабістага карыстання можна правозіць аўтамабільным транспартам на мытную тэрыторыю ЕАЭС без выплаты мытных пошлін, расказалі БЕЛТА ў ДМК.
Нормы бяспошліннага ўвозу ў суправаджаемым або несуправаджаемым багажы (кошт не перавышае суму, эквівалентную 500 еўра, а вага не перавышае 25 кг) вызначаюцца без уліку тавараў, якія былі ва ўжыванні і неабходны ў шляху руху і месцы назначэння.
У якасці крытэрыяў прымяняецца агульнапрынятая практыка, улічваючы сезоннасць, мэту паездкі, від транспарту, частату перасячэння мытнай граніцы. Таксама ацэньваецца наяўнасць прыкмет зносу (у тым ліку драпін, увагнутасцей, іншых механічных пашкоджанняў), мыцця, іншага выкарыстання.
Звяртаецца ўвага на адсутнасць бірак, ярлыкоў, этыкетак, першаснай упакоўкі.
Яшчэ адзін крытэрый - увоз у адзінкавай або іншай колькасці, неабходнай для агульнапрынятай практыкі выкарыстання такога тавару з улікам сезоннасці, мэты паездкі, віду транспарту, аб'ектыўнай неабходнасці ў шляху руху і месцы назначэння.-0-
Нормы бяспошліннага ўвозу ў суправаджаемым або несуправаджаемым багажы (кошт не перавышае суму, эквівалентную 500 еўра, а вага не перавышае 25 кг) вызначаюцца без уліку тавараў, якія былі ва ўжыванні і неабходны ў шляху руху і месцы назначэння.
У якасці крытэрыяў прымяняецца агульнапрынятая практыка, улічваючы сезоннасць, мэту паездкі, від транспарту, частату перасячэння мытнай граніцы. Таксама ацэньваецца наяўнасць прыкмет зносу (у тым ліку драпін, увагнутасцей, іншых механічных пашкоджанняў), мыцця, іншага выкарыстання.
Звяртаецца ўвага на адсутнасць бірак, ярлыкоў, этыкетак, першаснай упакоўкі.
Яшчэ адзін крытэрый - увоз у адзінкавай або іншай колькасці, неабходнай для агульнапрынятай практыкі выкарыстання такога тавару з улікам сезоннасці, мэты паездкі, віду транспарту, аб'ектыўнай неабходнасці ў шляху руху і месцы назначэння.-0-