Фота з архіва
23 ліпеня, Масква /Эдуард Півавар - БЕЛТА/. Кіраўнік кіруючай павільёнам "Рэспубліка Беларусь" на ВДНГ у Маскве кампаніі, генеральны дырэктар ЗАТ "Беларускі гандлёва-выставачны і інфармацыйна-маркетынгавы цэнтр" Генадзь Раманенка ў інтэрв'ю карэспандэнту БЕЛТА расказаў, якія беларускія спажывецкія тавары карыстаюцца найбольшым попытам у расіян.
"У цэлым стабільна высокія продажы ў беларускіх прадуктаў харчавання, потым - абутак, касметыка, трыкатаж, панчошна-шкарпэтачныя вырабы, ніжняя бялізна. Крыху горш прадаецца фарфор і сувеніры. Фарфор - даволі спецыфічны тавар, людзі прыходзяць на ВДНГ адпачываць, а хадзіць з сервізам - не заўсёды зручна. Але затое фарфор часцей купляюць дробным оптам, у тым ліку і з Далёкага Усходу. А што датычыцца сувеніраў, то на іх вельмі высокія цэны", - сказаў Генадзь Раманенка.
Паводле яго слоў, аб'ём выручкі гандлёвых пунктаў павільёна штомесяц перавышае 20 млн расійскіх рублёў. "Калі ў 2023 годзе мы атрымлівалі 15-16 млн штомесяц, то цяпер некалькі апошніх месяцаў мы стабільна ідзём у раёне 20 млн, гэта вельмі добрая лічба для нас", - адзначыў Генадзь Раманенка.-0-
"У цэлым стабільна высокія продажы ў беларускіх прадуктаў харчавання, потым - абутак, касметыка, трыкатаж, панчошна-шкарпэтачныя вырабы, ніжняя бялізна. Крыху горш прадаецца фарфор і сувеніры. Фарфор - даволі спецыфічны тавар, людзі прыходзяць на ВДНГ адпачываць, а хадзіць з сервізам - не заўсёды зручна. Але затое фарфор часцей купляюць дробным оптам, у тым ліку і з Далёкага Усходу. А што датычыцца сувеніраў, то на іх вельмі высокія цэны", - сказаў Генадзь Раманенка.
Паводле яго слоў, аб'ём выручкі гандлёвых пунктаў павільёна штомесяц перавышае 20 млн расійскіх рублёў. "Калі ў 2023 годзе мы атрымлівалі 15-16 млн штомесяц, то цяпер некалькі апошніх месяцаў мы стабільна ідзём у раёне 20 млн, гэта вельмі добрая лічба для нас", - адзначыў Генадзь Раманенка.-0-