
Уладзімір Кухараў
14 красавіка, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Старшыня Мінгарвыканкама Уладзімір Кухараў расказаў журналістам, як у Мінску вырашаецца пытанне з парковачнай прасторай, перадае карэспандэнт БЕЛТА.
"Паркоўкі - гэта вельмі сур'ёзнае пытанне. На сённяшні дзень у горадзе зарэгістравана ўжо 900 тыс. аўтамабіляў. Акрамя таго, штодзённа ўязджае яшчэ каля 200 тыс. Вядома ж, для такога кампактнага горада, як Мінск, гэта значная нагрузка. І горад вельмі шмат укладвае ў развіццё сістэм транспарту. Мы будуем метро - літаральна ў канцы (мінулага года. - Заўвага БЕЛТА) уводзілася яшчэ тры станцыі. Закупляецца электратранспарт, з'яўляюцца новыя маршруты", - расказаў Уладзімір Кухараў.
Такім чынам, падкрэсліў старшыня Мінгарвыканкама, насельніцтва забяспечваецца неабходным транспартам і лагістыкай. "Але калі ёсць жаданне ў цэнтр ездзіць на аўтамабілі, людзі павінны разумець, што гэтыя аўтамабілі недзе трэба паставіць. На сённяшні дзень няма свабодных месцаў зрабіць там нейкія паркінгі, дадатковыя паркоўкі. Зразаць дрэвы, каб зрабіць паркоўку, было б зусім няправільна. Таму мы адпрацавалі сістэму работы па дадатковых парковачных месцах без значных укладанняў. Але ўсе павінны разумець, што тады будзе ўносіцца пэўная невялікая плата за парковачнае месца. Далей мы будзем працаваць у гэтым напрамку", - рэзюмаваў Уладзімір Кухараў.-0-
"Паркоўкі - гэта вельмі сур'ёзнае пытанне. На сённяшні дзень у горадзе зарэгістравана ўжо 900 тыс. аўтамабіляў. Акрамя таго, штодзённа ўязджае яшчэ каля 200 тыс. Вядома ж, для такога кампактнага горада, як Мінск, гэта значная нагрузка. І горад вельмі шмат укладвае ў развіццё сістэм транспарту. Мы будуем метро - літаральна ў канцы (мінулага года. - Заўвага БЕЛТА) уводзілася яшчэ тры станцыі. Закупляецца электратранспарт, з'яўляюцца новыя маршруты", - расказаў Уладзімір Кухараў.
Такім чынам, падкрэсліў старшыня Мінгарвыканкама, насельніцтва забяспечваецца неабходным транспартам і лагістыкай. "Але калі ёсць жаданне ў цэнтр ездзіць на аўтамабілі, людзі павінны разумець, што гэтыя аўтамабілі недзе трэба паставіць. На сённяшні дзень няма свабодных месцаў зрабіць там нейкія паркінгі, дадатковыя паркоўкі. Зразаць дрэвы, каб зрабіць паркоўку, было б зусім няправільна. Таму мы адпрацавалі сістэму работы па дадатковых парковачных месцах без значных укладанняў. Але ўсе павінны разумець, што тады будзе ўносіцца пэўная невялікая плата за парковачнае месца. Далей мы будзем працаваць у гэтым напрамку", - рэзюмаваў Уладзімір Кухараў.-0-