Барыс Грызлоў. Фота з архіва
10 кастрычніка, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Расіяне складаюць аснову турыстычнага патоку ў Беларусь, і цяпер паміж нашымі краінамі абмяркоўваецца нарошчванне аб'ёмаў сумесных маршрутаў. Аб гэтым гаворыцца ў прывітальным слове Надзвычайнага і Паўнамоцнага Пасла Расійскай Федэрацыі ў Рэспубліцы Беларусь Барыса Грызлова ўдзельнікам ІІ Міжнароднага кангрэса тураператараў, які праходзіць 10 кастрычніка ў Мінску, перадае карэспандэнт БЕЛТА.
"Унутраны турызм на прасторах Саюзнай дзяржавы стымулюе непасрэдна рост эканомікі нашых дзяржаў дзякуючы актывізацыі рознічнага гандлю ў сферы спажывецкіх паслуг", - адзначаецца ў звароце Барыса Грызлова.
У 2023 годзе больш за 175 тыс. расійскіх гасцей у рамках арганізаваных тураў наведалі беларускія санаторна-курортныя аздараўленчыя і іншыя аналагічныя ўстановы, у мясцовых аграсядзібах адпачывалі 11 тыс. чалавек. Усяго за год Беларусь наведалі больш за 4,8 млн расіян, што складае амаль 85 працэнтаў ад агульнай колькасці іншаземцаў. "Нягледзячы на ўведзены бязвізавы рэжым для еўрапейцаў, менавіта расіяне складаюць аснову турыстычнага патоку ў Беларусь", - падкрэсліваецца ў звароце Барыса Грызлова.
У сваю чаргу беларускія турысты ў мінулым годзе зрабілі 111 тыс. арганізаваных паездак у Расію. Прычым гэтыя лічбы не ўлічваюць грамадзян, якія вырашылі адпачыць самастойна.
Паводле слоў Барыса Грызлова, важны фактар у турыстычным супрацоўніцтве - пашырэнне геаграфіі рэгулярных авіязносін паміж гарадамі Расіі і Беларусі, а таксама маршрутаў чыгуначных зносін. Цяпер, як адзначана ў звароце, прапрацоўваецца магчымасць арганізацыі пералётаў у Расію з абласных цэнтраў Беларусі, у прыватнасці з Брэста ў Маскву.
З лістапада бягучага года ў адпаведнасці з дасягнутымі дамоўленасцямі ўводзіцца дадатковая пара электрапаяздоў "Ластаўка", якія будуць курсіраваць паміж Масквой і Мінскам па выхадных і святочных днях.
"Асаблівай увагі заслугоўвае грандыёзны і вельмі запатрабаваны праект, падтрыманы прэзідэнтамі нашых краін, па будаўніцтве высакаскораснай магістралі паміж Масквой і Мінскам. На пачатковым этапе плануецца пракласці новыя веткі і звязаць паміж сабой буйныя гарады Расіі. Пасля адпаведная інфраструктура праз Смаленск пойдзе да сталіцы Беларусі", - адзначыў Барыс Грызлоў.
Паводле яго слоў, рэалізацыя гэтай ініцыятывы шматразова павялічыць узаемны пасажырапаток. Мяркуецца, што час у дарозе для пасажыраў скароціцца як мінімум удвая і складзе каля трох гадзін. А гэта ўжо хутчэй, чым авіяпералёт, калі ўлічыць час чакання ў аэрапорце і на дарогу да і пасля палёту.-0-
"Унутраны турызм на прасторах Саюзнай дзяржавы стымулюе непасрэдна рост эканомікі нашых дзяржаў дзякуючы актывізацыі рознічнага гандлю ў сферы спажывецкіх паслуг", - адзначаецца ў звароце Барыса Грызлова.
У 2023 годзе больш за 175 тыс. расійскіх гасцей у рамках арганізаваных тураў наведалі беларускія санаторна-курортныя аздараўленчыя і іншыя аналагічныя ўстановы, у мясцовых аграсядзібах адпачывалі 11 тыс. чалавек. Усяго за год Беларусь наведалі больш за 4,8 млн расіян, што складае амаль 85 працэнтаў ад агульнай колькасці іншаземцаў. "Нягледзячы на ўведзены бязвізавы рэжым для еўрапейцаў, менавіта расіяне складаюць аснову турыстычнага патоку ў Беларусь", - падкрэсліваецца ў звароце Барыса Грызлова.
У сваю чаргу беларускія турысты ў мінулым годзе зрабілі 111 тыс. арганізаваных паездак у Расію. Прычым гэтыя лічбы не ўлічваюць грамадзян, якія вырашылі адпачыць самастойна.
Паводле слоў Барыса Грызлова, важны фактар у турыстычным супрацоўніцтве - пашырэнне геаграфіі рэгулярных авіязносін паміж гарадамі Расіі і Беларусі, а таксама маршрутаў чыгуначных зносін. Цяпер, як адзначана ў звароце, прапрацоўваецца магчымасць арганізацыі пералётаў у Расію з абласных цэнтраў Беларусі, у прыватнасці з Брэста ў Маскву.
З лістапада бягучага года ў адпаведнасці з дасягнутымі дамоўленасцямі ўводзіцца дадатковая пара электрапаяздоў "Ластаўка", якія будуць курсіраваць паміж Масквой і Мінскам па выхадных і святочных днях.
"Асаблівай увагі заслугоўвае грандыёзны і вельмі запатрабаваны праект, падтрыманы прэзідэнтамі нашых краін, па будаўніцтве высакаскораснай магістралі паміж Масквой і Мінскам. На пачатковым этапе плануецца пракласці новыя веткі і звязаць паміж сабой буйныя гарады Расіі. Пасля адпаведная інфраструктура праз Смаленск пойдзе да сталіцы Беларусі", - адзначыў Барыс Грызлоў.
Паводле яго слоў, рэалізацыя гэтай ініцыятывы шматразова павялічыць узаемны пасажырапаток. Мяркуецца, што час у дарозе для пасажыраў скароціцца як мінімум удвая і складзе каля трох гадзін. А гэта ўжо хутчэй, чым авіяпералёт, калі ўлічыць час чакання ў аэрапорце і на дарогу да і пасля палёту.-0-