Фота з архіва
10 верасня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Распрацоўка і арганізацыя серыйнай вытворчасці двухрухавіковага лёгкага мнагамэтавага самалёта "Асвей" - важны праект для Саюзнай дзяржавы, паведаміў журналістам намеснік старшыні Дзяржаўнага ваенна-прамысловага камітэта Вячаслаў Расалай, перадае карэспандэнт БЕЛТА.
"У Рэспубліцы Беларусь пасля развалу Савецкага Саюза засталіся авіярамонтныя прадпрыемствы. Дзякуючы кіраўніку дзяржавы Аляксандру Рыгоравічу Лукашэнку яны не разваліліся, а пачалі развівацца. Таму, маючы пэўны вопыт і даволі сур'ёзную тэхналагічную і канструктарскую базу, было прынята сапраўды сур'ёзнае рашэнне ісці далей - стаць у пералік краін-авіябудаўнікоў. Гэта дастаткова амбіцыйная задача. Але яшчэ раз падкрэслю, што яе немагчыма было б вырашыць без наяўнасці той тэхналагічнай канструктарскай базы, якая на сённяшні дзень ёсць у Рэспубліцы Беларусь, - расказаў Вячаслаў Расалай. - Вырашаючы гэту задачу мы ў першую чаргу ставім перад сабой адной з мэт атрыманне дадатковых кампетэнцый, напрацовак і магчымасці самастойнага канструявання авіяцыйнай тэхнікі".
Намеснік старшыні Дзяржкамваенпрама падкрэсліў, што распрацоўка і арганізацыя серыйнай вытворчасці двухрухавіковага лёгкага мнагамэтавага самалёта "Асвей" - вельмі важны праект. "Ён патрэбны Саюзнай дзяржаве, - адзначыў ён. - Гэта ў першую чаргу і пастаўка ў Расійскую Федэрацыю, забеспячэнне іх патрэбнасцей у пэўным перыядзе часу і, вядома ж, выкарыстанне на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь - у грамадзянскіх мэтах, Міністэрствам па надзвычайных сітуацыях і іншыя мэты", - адзначыў ён.
Сёння праходзіць пашыранае пасяджэнне Пастаяннай камісіі па нацыянальнай бяспецы Палаты прадстаўнікоў. На пасяджэнні будзе разгледжаны праект закона аб ратыфікацыі міжурадавага пагаднення Беларусі і Расіі аб распрацоўцы і арганізацыі серыйнай вытворчасці двухрухавіковага лёгкага мнагамэтавага самалёта "Асвей". Пагадненне падпісана 15 красавіка ў Маскве і мае важнае значэнне для эканомікі нашых краін.-0-
"У Рэспубліцы Беларусь пасля развалу Савецкага Саюза засталіся авіярамонтныя прадпрыемствы. Дзякуючы кіраўніку дзяржавы Аляксандру Рыгоравічу Лукашэнку яны не разваліліся, а пачалі развівацца. Таму, маючы пэўны вопыт і даволі сур'ёзную тэхналагічную і канструктарскую базу, было прынята сапраўды сур'ёзнае рашэнне ісці далей - стаць у пералік краін-авіябудаўнікоў. Гэта дастаткова амбіцыйная задача. Але яшчэ раз падкрэслю, што яе немагчыма было б вырашыць без наяўнасці той тэхналагічнай канструктарскай базы, якая на сённяшні дзень ёсць у Рэспубліцы Беларусь, - расказаў Вячаслаў Расалай. - Вырашаючы гэту задачу мы ў першую чаргу ставім перад сабой адной з мэт атрыманне дадатковых кампетэнцый, напрацовак і магчымасці самастойнага канструявання авіяцыйнай тэхнікі".
Намеснік старшыні Дзяржкамваенпрама падкрэсліў, што распрацоўка і арганізацыя серыйнай вытворчасці двухрухавіковага лёгкага мнагамэтавага самалёта "Асвей" - вельмі важны праект. "Ён патрэбны Саюзнай дзяржаве, - адзначыў ён. - Гэта ў першую чаргу і пастаўка ў Расійскую Федэрацыю, забеспячэнне іх патрэбнасцей у пэўным перыядзе часу і, вядома ж, выкарыстанне на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь - у грамадзянскіх мэтах, Міністэрствам па надзвычайных сітуацыях і іншыя мэты", - адзначыў ён.
Сёння праходзіць пашыранае пасяджэнне Пастаяннай камісіі па нацыянальнай бяспецы Палаты прадстаўнікоў. На пасяджэнні будзе разгледжаны праект закона аб ратыфікацыі міжурадавага пагаднення Беларусі і Расіі аб распрацоўцы і арганізацыі серыйнай вытворчасці двухрухавіковага лёгкага мнагамэтавага самалёта "Асвей". Пагадненне падпісана 15 красавіка ў Маскве і мае важнае значэнне для эканомікі нашых краін.-0-