
Дзмітрый Крутой
12 чэрвеня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Элементы штучнага інтэлекту могуць укараніць у Беларусі ў работу са зваротамі грамадзян. Аб гэтым на нарадзе кіраўніка дзяржавы Аляксандра Лукашэнкі з кіраўніцтвам Адміністрацыі Прэзідэнта заявіў кіраўнік Адміністрацыі Дзмітрый Крутой, перадае карэспандэнт БЕЛТА.
Кіраўнік Адміністрацыі Прэзідэнта расказаў, што са студзеня 2023 года функцыянуе адзіная рэспубліканская аўтаматызаваная сістэма ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб - усё зведзена ў адным інфармацыйным прадукце. За гэтыя мінулыя два з палавінай гады паступіла 450 тыс. зваротаў ва ўсе органы і арганізацыі. Гэта прыкладна па 200 тыс. зваротаў у год.
"Сёння мы яе дапрацоўваем. Асабліва механізм справаздачных даных і аналізу гэтых зваротаў. Па прыкладзе Кітая, магчыма, у бліжэйшы час будзем укараняць алгарытмы і элементы штучнага інтэлекту", - сказаў кіраўнік Адміністрацыі Прэзідэнта.
Дзмітрый Крутой канстатаваў, што ў цэлым адзначаецца зніжэнне колькасці скаргаў, што паступаюць у Адміністрацыю Прэзідэнта. "Гэта для нас ключавы паказчык. У ідэале сапраўды такіх скаргаў не павінна быць у Адміністрацыі (размова ідзе аб тым, каб праблемныя пытанні грамадзян вырашаліся яшчэ на нізавым узроўні. - Заўвага БЕЛТА). Але цяпер іх 18-20 тыс. у год. Інакш кажучы, прыкладна 10 працэнтаў ад агульнага масіву зваротаў ва ўсе дзяржаўныя органы", - сказаў ён.
Па колькасці зваротаў з вялікім адрывам лідзіруе сфера ЖКГ - 20 працэнтаў ад усіх скаргаў на імя Прэзідэнта. Другое і трэцяе месца - па 5 працэнтаў - гэта медыцына і зямельныя спрэчкі.
Дзмітрый Крутой падкрэсліў, што, асабліва ў Год добраўпарадкавання, трэба імкнуцца змяніць сітуацыю з такім аб'ёмам зваротаў наконт работы сістэмы ЖКГ. І тут у тым ліку важны асабісты ўдзел грамадзян, што датычыцца навядзення парадку на прыдамавых тэрыторыях, на што арыентуе і кіраўнік дзяржавы. Больш актыўная роля ў гэтым працэсе павінна належаць і мясцовым Саветам.-0-
Кіраўнік Адміністрацыі Прэзідэнта расказаў, што са студзеня 2023 года функцыянуе адзіная рэспубліканская аўтаматызаваная сістэма ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб - усё зведзена ў адным інфармацыйным прадукце. За гэтыя мінулыя два з палавінай гады паступіла 450 тыс. зваротаў ва ўсе органы і арганізацыі. Гэта прыкладна па 200 тыс. зваротаў у год.
"Сёння мы яе дапрацоўваем. Асабліва механізм справаздачных даных і аналізу гэтых зваротаў. Па прыкладзе Кітая, магчыма, у бліжэйшы час будзем укараняць алгарытмы і элементы штучнага інтэлекту", - сказаў кіраўнік Адміністрацыі Прэзідэнта.
Дзмітрый Крутой канстатаваў, што ў цэлым адзначаецца зніжэнне колькасці скаргаў, што паступаюць у Адміністрацыю Прэзідэнта. "Гэта для нас ключавы паказчык. У ідэале сапраўды такіх скаргаў не павінна быць у Адміністрацыі (размова ідзе аб тым, каб праблемныя пытанні грамадзян вырашаліся яшчэ на нізавым узроўні. - Заўвага БЕЛТА). Але цяпер іх 18-20 тыс. у год. Інакш кажучы, прыкладна 10 працэнтаў ад агульнага масіву зваротаў ва ўсе дзяржаўныя органы", - сказаў ён.
Па колькасці зваротаў з вялікім адрывам лідзіруе сфера ЖКГ - 20 працэнтаў ад усіх скаргаў на імя Прэзідэнта. Другое і трэцяе месца - па 5 працэнтаў - гэта медыцына і зямельныя спрэчкі.
Дзмітрый Крутой падкрэсліў, што, асабліва ў Год добраўпарадкавання, трэба імкнуцца змяніць сітуацыю з такім аб'ёмам зваротаў наконт работы сістэмы ЖКГ. І тут у тым ліку важны асабісты ўдзел грамадзян, што датычыцца навядзення парадку на прыдамавых тэрыторыях, на што арыентуе і кіраўнік дзяржавы. Больш актыўная роля ў гэтым працэсе павінна належаць і мясцовым Саветам.-0-