3 снежня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Прадстаўнікі рэгіянальных галоўных упраўленняў юстыцыі ў праекце БЕЛТА "Краіна гаворыць" на тэму "Служба "адно акно": вектары развіцця" расказалі, што абавязкова павінна быць у службах "адно акно".
Начальнік галоўнага ўпраўлення юстыцыі Магілёўскага аблвыканкама Андрэй Сталяроў адзначыў, што на сённяшні дзень ёсць абавязковыя патрабаванні, якія павінны быць выкананы ў памяшканнях службаў "адно акно". "Гэта датычыцца зон чакання і прыёму грамадзян. Акрамя таго, да абавязковых патрабаванняў адносяцца камфортныя парковачныя месцы для наведвальнікаў. Але трэба рухацца далей, і цяпер ствараюцца дзіцячыя куткі, якія заканадаўча не прадугледжаны, але ў той жа час знаходзяць станоўчы водгук у нашага насельніцтва. Калі грамадзяне прыходзяць за вырашэннем сваіх праблем у службу разам са сваімі дзеткамі, то ў дзяцей ёсць магчымасць, напрыклад, пагуляць з цацкамі, памаляваць і гэтак далей", - расказаў ён.
Такія дзіцячыя куткі ў службах "адно акно" Магілёўскай вобласці рэалізаваны паўсюль, дадаў Андрэй Сталяроў. "Служба "адно акно" - гэта пэўны стандарт якасці. Электронная чарга ёсць не ва ўсіх службах, таму што яна патрэбна пры высокім патоку людзей. Для тых раёнаў, дзе гэта колькасць не вельмі высокая, напрыклад у невялікіх раёнах, дзе ў год звяртаецца каля 2 тыс. чалавек, электронная чарга не зусім мэтазгодна. Але там, дзе служба сапраўды запатрабавана, напрыклад у адміністрацыі Ленінскага раёна г.Магілёва, куды звяртаюцца амаль 20 тыс. чалавек, электронная сістэма ўстаноўлена", - падкрэсліў начальнік галоўнага ўпраўлення.
У Гомельскай вобласці стараюцца забяспечыць адзіны падыход для ўсіх службаў, прадоўжыў тэму першы намеснік начальніка галоўнага ўпраўлення юстыцыі Гомельскага аблвыканкама Андрэй Гуржы: "Мы ездзім па маніторынгах, стараемся штогод бываць у кожнай службе і бачым, што кожны год нешта паляпшаецца, змяняецца, становіцца прыгажэйшым. Не абавязкова, каб гэта былі пераезды".
Але і без пераездаў не абышлося. Андрэй Гуржы адзначыў, што ў мінулым годзе ў новае памяшканне пераехала служба Навабеліцкага раёна Гомеля, а бягучым - Рэчыцкая, а таксама службы гарвыканкама, Цэнтральнага і Чыгуначнага раёнаў абласнога цэнтра. "Тыя службы, якія знаходзяцца ў горадзе Гомель, мы аб'ядналі ў адным будынку. Можна сказаць, што падступаемся да стварэння аб'яднанай службы. Пакуль паглядзім, як будзе лепш для грамадзян, - расказаў ён. - Электронная чарга сапраўды неактуальная для невялікіх раёнаў вобласці, але ў гарадскіх службах вялікіх гарадоў, такіх як Мазыр, Жлобін, Рэчыца, яны ёсць. Дзіцячыя куткі таксама абнаўляюцца і мяняюцца, дабаўляецца нешта новае. Напрыклад, акрамя малявання дзеці цяпер могуць і палюбавацца на нейкія фатаграфіі".-0-
*Праект створаны за кошт сродкаў мэтавага збору на вытворчасць нацыянальнага кантэнту
Начальнік галоўнага ўпраўлення юстыцыі Магілёўскага аблвыканкама Андрэй Сталяроў адзначыў, што на сённяшні дзень ёсць абавязковыя патрабаванні, якія павінны быць выкананы ў памяшканнях службаў "адно акно". "Гэта датычыцца зон чакання і прыёму грамадзян. Акрамя таго, да абавязковых патрабаванняў адносяцца камфортныя парковачныя месцы для наведвальнікаў. Але трэба рухацца далей, і цяпер ствараюцца дзіцячыя куткі, якія заканадаўча не прадугледжаны, але ў той жа час знаходзяць станоўчы водгук у нашага насельніцтва. Калі грамадзяне прыходзяць за вырашэннем сваіх праблем у службу разам са сваімі дзеткамі, то ў дзяцей ёсць магчымасць, напрыклад, пагуляць з цацкамі, памаляваць і гэтак далей", - расказаў ён.
Такія дзіцячыя куткі ў службах "адно акно" Магілёўскай вобласці рэалізаваны паўсюль, дадаў Андрэй Сталяроў. "Служба "адно акно" - гэта пэўны стандарт якасці. Электронная чарга ёсць не ва ўсіх службах, таму што яна патрэбна пры высокім патоку людзей. Для тых раёнаў, дзе гэта колькасць не вельмі высокая, напрыклад у невялікіх раёнах, дзе ў год звяртаецца каля 2 тыс. чалавек, электронная чарга не зусім мэтазгодна. Але там, дзе служба сапраўды запатрабавана, напрыклад у адміністрацыі Ленінскага раёна г.Магілёва, куды звяртаюцца амаль 20 тыс. чалавек, электронная сістэма ўстаноўлена", - падкрэсліў начальнік галоўнага ўпраўлення.
У Гомельскай вобласці стараюцца забяспечыць адзіны падыход для ўсіх службаў, прадоўжыў тэму першы намеснік начальніка галоўнага ўпраўлення юстыцыі Гомельскага аблвыканкама Андрэй Гуржы: "Мы ездзім па маніторынгах, стараемся штогод бываць у кожнай службе і бачым, што кожны год нешта паляпшаецца, змяняецца, становіцца прыгажэйшым. Не абавязкова, каб гэта былі пераезды".
Але і без пераездаў не абышлося. Андрэй Гуржы адзначыў, што ў мінулым годзе ў новае памяшканне пераехала служба Навабеліцкага раёна Гомеля, а бягучым - Рэчыцкая, а таксама службы гарвыканкама, Цэнтральнага і Чыгуначнага раёнаў абласнога цэнтра. "Тыя службы, якія знаходзяцца ў горадзе Гомель, мы аб'ядналі ў адным будынку. Можна сказаць, што падступаемся да стварэння аб'яднанай службы. Пакуль паглядзім, як будзе лепш для грамадзян, - расказаў ён. - Электронная чарга сапраўды неактуальная для невялікіх раёнаў вобласці, але ў гарадскіх службах вялікіх гарадоў, такіх як Мазыр, Жлобін, Рэчыца, яны ёсць. Дзіцячыя куткі таксама абнаўляюцца і мяняюцца, дабаўляецца нешта новае. Напрыклад, акрамя малявання дзеці цяпер могуць і палюбавацца на нейкія фатаграфіі".-0-
*Праект створаны за кошт сродкаў мэтавага збору на вытворчасць нацыянальнага кантэнту