Скрыншот відэа ДМК
24 ліпеня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Каля 1 тыс. навігацыйных пломбаў у суткі прымяняюць беларускія мытнікі ў мэтах сачэння за транзітнымі перавозкамі тавараў. Аб гэтым паведамляе БЕЛТА са спасылкай на афіцыйны тэлеграм-канал мытных органаў Беларусі.
"Выкарыстанне пломбаў - гарантыя забеспячэння бяспекі і надзейнасці транспарціроўкі грузаў. Прымяненне гэтага механізма таксама забяспечвае празрыстасць і законнасць перавозак, мінімізуе правядзенне кантрольных мерапрыемстваў па шляху руху тавараў. Распрацоўку сістэмы сачэння за транзітнымі перавозкамі тавараў з выкарыстаннем навігацыйных устройстваў у Беларусі пачалі яшчэ ў 2018 годзе, у 2020-м яна ўведзена ў прамысловую эксплуатацыю. З гэтага часу прыменена больш за 1,5 млн пломбаў", - расказалі ў ДМК.
У красавіку 2023 года ўступіла ў сілу пагадненне аб прымяненні ў ЕАЭС навігацыйных пломбаў для сачэння за перавозкамі. На наднацыянальным узроўні прынята ўся нарматыўная база для запуску прымянення навігацыйных пломбаў пры сачэнні за грузаперавозкамі ў Еўразійскім эканамічным саюзе.-0-
"Выкарыстанне пломбаў - гарантыя забеспячэння бяспекі і надзейнасці транспарціроўкі грузаў. Прымяненне гэтага механізма таксама забяспечвае празрыстасць і законнасць перавозак, мінімізуе правядзенне кантрольных мерапрыемстваў па шляху руху тавараў. Распрацоўку сістэмы сачэння за транзітнымі перавозкамі тавараў з выкарыстаннем навігацыйных устройстваў у Беларусі пачалі яшчэ ў 2018 годзе, у 2020-м яна ўведзена ў прамысловую эксплуатацыю. З гэтага часу прыменена больш за 1,5 млн пломбаў", - расказалі ў ДМК.
У красавіку 2023 года ўступіла ў сілу пагадненне аб прымяненні ў ЕАЭС навігацыйных пломбаў для сачэння за перавозкамі. На наднацыянальным узроўні прынята ўся нарматыўная база для запуску прымянення навігацыйных пломбаў пры сачэнні за грузаперавозкамі ў Еўразійскім эканамічным саюзе.-0-