Фота з архіва
17 верасня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Загадчык аддзела рэалізацыі адукацыйнай праграмы дадатковай адукацыі дзяцей і моладзі прыродазнаўча-матэматычнага профілю ўстановы адукацыі "Нацыянальны дзіцячы тэхнапарк" Віталь Сцепавы ў прэс-цэнтры БЕЛТА расказаў аб найбольш запатрабаваных напрамках аб'яднанняў па інтарэсах у дзяцей і бацькоў.
"Найбольш запатрабаванымі ў вучняў і іх бацькоў з'яўляюцца такія напрамкі аб'яднанняў па інтарэсах, як робататэхніка, протатыпаванне, праграмаванне, сеткавае і сістэмнае адміністраванне, інжынерны дызайн CAD, тэхналогіі беспілотных лятальных апаратаў, касманаўтыка і аэракасмічная тэхніка, вэб-тэхналогіі, графічны дызайн, радыёэлектроніка, гульнявая індустрыя. Таксама застаюцца запатрабаванымі і традыцыйныя напрамкі дадатковай адукацыі, напрыклад, пачатковае тэхнічнае мадэляванне, трасавы мадэлізм, суднамадэляванне, авіямадэляванне, ракетамадэляванне, картынг, аўтамадэльны спорт і іншыя, якія складваліся дзесяцігоддзямі", - расказаў Віталь Сцепавы.
У першую суботу верасня ў Нацыянальным дзіцячым тэхнапарку прайшоў Дзень адкрытых дзвярэй, у бягучым годзе яго наведала каля 500 вучняў і іх бацькоў.
"Нацыянальны дзіцячы тэхнапарк праводзіць работу па фарміраванні новага адукацыйнага асяроддзя праз паэтапнае стварэнне і развіццё на базе ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі інжынерна-тэхнічных цэнтраў. Іх у краіне 167. На базе цэнтраў праводзіцца 379 факультатыўных заняткаў, працуюць 335 аб'яднанняў па інтарэсах тэхнічнай накіраванасці з ахопам больш як 4,5 тыс. вучняў. Інжынерна-тэхнічныя цэнтры ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі становяцца базай для падрыхтоўкі высокаматываваных вучняў для паступлення на навучанне да нас у Нацыянальны дзіцячы тэхнапарк. Вектары і перспектывы развіцця дадатковай адукацыі тэхнічнай накіраванасці цяпер вызначаюцца ва ўзаемадзеянні з дадатковай адукацыяй адораных дзяцей і моладзі", - адзначыў загадчык аддзела.-0-
"Найбольш запатрабаванымі ў вучняў і іх бацькоў з'яўляюцца такія напрамкі аб'яднанняў па інтарэсах, як робататэхніка, протатыпаванне, праграмаванне, сеткавае і сістэмнае адміністраванне, інжынерны дызайн CAD, тэхналогіі беспілотных лятальных апаратаў, касманаўтыка і аэракасмічная тэхніка, вэб-тэхналогіі, графічны дызайн, радыёэлектроніка, гульнявая індустрыя. Таксама застаюцца запатрабаванымі і традыцыйныя напрамкі дадатковай адукацыі, напрыклад, пачатковае тэхнічнае мадэляванне, трасавы мадэлізм, суднамадэляванне, авіямадэляванне, ракетамадэляванне, картынг, аўтамадэльны спорт і іншыя, якія складваліся дзесяцігоддзямі", - расказаў Віталь Сцепавы.
У першую суботу верасня ў Нацыянальным дзіцячым тэхнапарку прайшоў Дзень адкрытых дзвярэй, у бягучым годзе яго наведала каля 500 вучняў і іх бацькоў.
"Нацыянальны дзіцячы тэхнапарк праводзіць работу па фарміраванні новага адукацыйнага асяроддзя праз паэтапнае стварэнне і развіццё на базе ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі інжынерна-тэхнічных цэнтраў. Іх у краіне 167. На базе цэнтраў праводзіцца 379 факультатыўных заняткаў, працуюць 335 аб'яднанняў па інтарэсах тэхнічнай накіраванасці з ахопам больш як 4,5 тыс. вучняў. Інжынерна-тэхнічныя цэнтры ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі становяцца базай для падрыхтоўкі высокаматываваных вучняў для паступлення на навучанне да нас у Нацыянальны дзіцячы тэхнапарк. Вектары і перспектывы развіцця дадатковай адукацыі тэхнічнай накіраванасці цяпер вызначаюцца ва ўзаемадзеянні з дадатковай адукацыяй адораных дзяцей і моладзі", - адзначыў загадчык аддзела.-0-