
Фота з архіва
26 красавіка, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Беларусь зацікаўлена значна павялічыць турыстычныя патокі з Кітаем. Пытанні супрацоўніцтва абмяркоўваліся на 18-й Кітайскай міжнароднай выстаўцы выязнога турызму (COTTM 2025), якая праходзіць 24-26 красавіка ў Пекіне, паведамілі БЕЛТА ў Нацыянальным агенцтве па турызме.
Мерапрыемства сабрала турыстычных аператараў з амаль 50 краін. У сувязі з рашэннем арганізатараў аб пераносе тэрмінаў правядзення выстаўкі з восені на вясну колькасць экспанентаў у гэтым годзе крыху знізілася. Тым не менш COTTM прадаўжае заставацца важнай пляцоўкай для развіцця міжнароднага супрацоўніцтва ў сферы турызму.
На палях выстаўкі дырэктар Нацыянальнага агенцтва па турызме Дзмітрый Марозаў правёў серыю двухбаковых сустрэч. У прыватнасці, абмяркоўваліся арганізацыя работы Нацыянальнага стэнда Беларусі і правядзенне воркшопа на выстаўцы ITE 2025 у Ганконгу (12-15 чэрвеня). Таксама ў цэнтры ўвагі была каардынацыя маркетынгавых дзеянняў з расійскімі калегамі для папулярызацыі сумесных трансгранічных тураў, якія сталі магчымымі дзякуючы пагадненню аб узаемным прызнанні віз паміж краінамі. Яшчэ адна тэма - стратэгія пашырэння беларускіх турыстычных прадуктаў у кітайскіх сацыяльных сетках і на папулярных электронных пляцоўках браніравання.
Дзелавая праграма COTTM 2025 уключае ў сябе мноства цікавых мерапрыемстваў. Асаблівую ўвагу прыцягвае форум, прысвечаны прыцягненню кітайскіх інвестыцый у турыстычную інфраструктуру, на якім кітайскіх інвестараў знаёмяць з інвестпраектамі з розных краін.
На выстаўцы прадстаўлены стэнды Расіі, Егіпта, Турцыі, Ірландыі, Албаніі, Танзаніі, Кеніі, Намібіі, Уганды, Грэцыі, Манголіі, Перу, Сурынама, Паўднёвай Афрыкі, Фінляндыі, Германіі, Тайланда, Непала, Бельгіі, Мадагаскара, Мальдываў, Туніса, Казахстана, Туркменістана, Узбекістана, Дамініканскай Рэспублікі, Азербайджана, Зімбабвэ, Рэспублікі Карэя, Венгрыі, Іспаніі і Славеніі.
"Удзел у COTTM 2025 дае магчымасць Беларусі ўмацаваць свае пазіцыі на кітайскім турыстычным рынку, знайсці новых партнёраў і прадставіць свае турыстычныя магчымасці шырокай аўдыторыі", - адзначылі ў нацагенцтве.-0-
Мерапрыемства сабрала турыстычных аператараў з амаль 50 краін. У сувязі з рашэннем арганізатараў аб пераносе тэрмінаў правядзення выстаўкі з восені на вясну колькасць экспанентаў у гэтым годзе крыху знізілася. Тым не менш COTTM прадаўжае заставацца важнай пляцоўкай для развіцця міжнароднага супрацоўніцтва ў сферы турызму.
На палях выстаўкі дырэктар Нацыянальнага агенцтва па турызме Дзмітрый Марозаў правёў серыю двухбаковых сустрэч. У прыватнасці, абмяркоўваліся арганізацыя работы Нацыянальнага стэнда Беларусі і правядзенне воркшопа на выстаўцы ITE 2025 у Ганконгу (12-15 чэрвеня). Таксама ў цэнтры ўвагі была каардынацыя маркетынгавых дзеянняў з расійскімі калегамі для папулярызацыі сумесных трансгранічных тураў, якія сталі магчымымі дзякуючы пагадненню аб узаемным прызнанні віз паміж краінамі. Яшчэ адна тэма - стратэгія пашырэння беларускіх турыстычных прадуктаў у кітайскіх сацыяльных сетках і на папулярных электронных пляцоўках браніравання.
Дзелавая праграма COTTM 2025 уключае ў сябе мноства цікавых мерапрыемстваў. Асаблівую ўвагу прыцягвае форум, прысвечаны прыцягненню кітайскіх інвестыцый у турыстычную інфраструктуру, на якім кітайскіх інвестараў знаёмяць з інвестпраектамі з розных краін.
На выстаўцы прадстаўлены стэнды Расіі, Егіпта, Турцыі, Ірландыі, Албаніі, Танзаніі, Кеніі, Намібіі, Уганды, Грэцыі, Манголіі, Перу, Сурынама, Паўднёвай Афрыкі, Фінляндыі, Германіі, Тайланда, Непала, Бельгіі, Мадагаскара, Мальдываў, Туніса, Казахстана, Туркменістана, Узбекістана, Дамініканскай Рэспублікі, Азербайджана, Зімбабвэ, Рэспублікі Карэя, Венгрыі, Іспаніі і Славеніі.
"Удзел у COTTM 2025 дае магчымасць Беларусі ўмацаваць свае пазіцыі на кітайскім турыстычным рынку, знайсці новых партнёраў і прадставіць свае турыстычныя магчымасці шырокай аўдыторыі", - адзначылі ў нацагенцтве.-0-