26 лістапада, Ісламабад /Кар. БЕЛТА/. Беларусь і Пакістан фактычна ўдвая скароцяць тэрмін дастаўкі грузаў. Аб гэтым паведаміў журналістам міністр транспарту і камунікацый Аляксей Ляхновіч у кулуарах перагавораў Прэзідэнта Беларусі Аляксандра Лукашэнкі і прэм'ер-міністра Пакістана Шахбаза Шарыфа ў Ісламабадзе, перадае карэспандэнт БЕЛТА.
Аляксей Ляхновіч адзначыў, што лагістыка з Пакістанам складаная, паколькі тавары пастаўляюцца марскім шляхам праз парты ў Санкт-Пецярбургу. Аднак у Ісламабадзе па выніках перагавораў двух лідараў бакі заключылі пагадненне аб міжнародных аўтамабільных зносінах.
"Мы чакаем эфекту ад гэтага пагаднення, таму што морам мы прыходзім на поўдзень Пакістана, а калі аўтатранспартам - выходзім на поўнач Пакістана, - растлумачыў міністр. - Акрамя таго, Беларусь у бягучым годзе далучылася да мемарандума аб узаемаразуменні па развіцці калідора Беларусь - Расія - Казахстан - Узбекістан - Афганістан - Пакістан. І сённяшняе пагадненне - гэта працяг таго мемарандума. Так, аўтатранспарт даражэйшы за марскі шлях, але ў той жа час ён рухаецца са значна большай скорасцю, г.зн. фактычна напалову хутчэй, чым марскі транспарт".
У будучым Беларусь і Пакістан хацелі б таксама наладзіць і чыгуначныя зносіны: у такім выпадку лагістыка стане больш выгаднай. Аднак да гэтага пакуль яшчэ не гатовы Афганістан.
Паводле слоў Аляксея Ляхновіча, пытанне па чыгуначным калідоры абмяркоўваецца, але хутчэй за ўсё вырашыцца пасля 2030 года.-0-
Аляксей Ляхновіч адзначыў, што лагістыка з Пакістанам складаная, паколькі тавары пастаўляюцца марскім шляхам праз парты ў Санкт-Пецярбургу. Аднак у Ісламабадзе па выніках перагавораў двух лідараў бакі заключылі пагадненне аб міжнародных аўтамабільных зносінах.
"Мы чакаем эфекту ад гэтага пагаднення, таму што морам мы прыходзім на поўдзень Пакістана, а калі аўтатранспартам - выходзім на поўнач Пакістана, - растлумачыў міністр. - Акрамя таго, Беларусь у бягучым годзе далучылася да мемарандума аб узаемаразуменні па развіцці калідора Беларусь - Расія - Казахстан - Узбекістан - Афганістан - Пакістан. І сённяшняе пагадненне - гэта працяг таго мемарандума. Так, аўтатранспарт даражэйшы за марскі шлях, але ў той жа час ён рухаецца са значна большай скорасцю, г.зн. фактычна напалову хутчэй, чым марскі транспарт".
У будучым Беларусь і Пакістан хацелі б таксама наладзіць і чыгуначныя зносіны: у такім выпадку лагістыка стане больш выгаднай. Аднак да гэтага пакуль яшчэ не гатовы Афганістан.
Паводле слоў Аляксея Ляхновіча, пытанне па чыгуначным калідоры абмяркоўваецца, але хутчэй за ўсё вырашыцца пасля 2030 года.-0-