Фота з архіва
24 мая, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Падведзены вынікі гарачай лініі па пытанні забеспячэння дзяржаўных сацыяльных стандартаў у сферы ЖКГ. Аб гэтым БЕЛТА паведамілі ў Камітэце дзяржкантролю.
На працягу двух дзён (17-18 мая) на кароткі нумар Камітэта дзяржкантролю 191 прынята 123 паведамленні па розных пытаннях жыллёва-камунальнай гаспадаркі, з якіх 47 датычыліся невыканання дзяржаўных сацыяльных стандартаў у сферы ЖКГ.
Найбольшая колькасць паведамленняў у частцы невыканання сацстандартаў паступіла па ўдзельнай вазе асветленых вуліц, нарматыве тэмпературы гарачай вады, удзельнай вазе вуліц з удасканаленым пакрыццём.
Акрамя таго, грамадзяне паведамлялі аб выпадках абмежавання падачы гарачай вады, невыканання нарматыву ацяплення жылых памяшканняў, абмежавання доступу да цэнтралізаваных сістэм водазабеспячэння.
Па ўсіх паведамленнях грамадзян Камітэтам дзяржкантролю ва ўзаемадзеянні з мясцовымі органамі ўлады і прадпрыемствамі ЖКГ будзе забяспечана прыняцце неабходных мер рэагавання.-0-
На працягу двух дзён (17-18 мая) на кароткі нумар Камітэта дзяржкантролю 191 прынята 123 паведамленні па розных пытаннях жыллёва-камунальнай гаспадаркі, з якіх 47 датычыліся невыканання дзяржаўных сацыяльных стандартаў у сферы ЖКГ.
Найбольшая колькасць паведамленняў у частцы невыканання сацстандартаў паступіла па ўдзельнай вазе асветленых вуліц, нарматыве тэмпературы гарачай вады, удзельнай вазе вуліц з удасканаленым пакрыццём.
Акрамя таго, грамадзяне паведамлялі аб выпадках абмежавання падачы гарачай вады, невыканання нарматыву ацяплення жылых памяшканняў, абмежавання доступу да цэнтралізаваных сістэм водазабеспячэння.
Па ўсіх паведамленнях грамадзян Камітэтам дзяржкантролю ва ўзаемадзеянні з мясцовымі органамі ўлады і прадпрыемствамі ЖКГ будзе забяспечана прыняцце неабходных мер рэагавання.-0-