Фота з архіва
4 верасня, Мінск /Кар. БЕЛТА/. Школьнікі адчуваюць умерана высокую нагрузку ў ходзе адукацыйнага працэсу. Аб гэтым сведчаць вынікі сацыялагічнага даследавання, праведзенага Інстытутам сацыялогіі НАН Беларусі ў ліпені - жніўні 2024 года, паведамляе БЕЛТА са спасылкай на даныя інстытута.
Паводле ацэнак рэспандэнтаў, сучасныя школьнікі адчуваюць умерана высокую нагрузку пры рэалізацыі адукацыйнага працэсу. Сярэдняя ацэнка загружанасці вучняў у час школьных заняткаў складае 4 балы з 5 магчымых, аналагічна ацэньваецца іх нагрузка ў перыяд выканання дамашніх заданняў (4 балы), крыху ніжэй рэспандэнты ацанілі занятасць школьнікаў у факультатыўных і культурна-масавых мерапрыемствах - на 3,5 бала.
Сацыялагічнае даследаванне прысвечана вывучэнню адносін насельніцтва да сістэмы агульнай сярэдняй адукацыі. Апытанне праводзілася ва ўсіх абласных цэнтрах і горадзе Мінску, асобных раённых гарадах і сельскіх населеных пунктах. Аб'ём выбарачнай сукупнасці склаў 900 рэспандэнтаў. Памылкі выбаркі ±3,3 працэнта.-0-
Паводле ацэнак рэспандэнтаў, сучасныя школьнікі адчуваюць умерана высокую нагрузку пры рэалізацыі адукацыйнага працэсу. Сярэдняя ацэнка загружанасці вучняў у час школьных заняткаў складае 4 балы з 5 магчымых, аналагічна ацэньваецца іх нагрузка ў перыяд выканання дамашніх заданняў (4 балы), крыху ніжэй рэспандэнты ацанілі занятасць школьнікаў у факультатыўных і культурна-масавых мерапрыемствах - на 3,5 бала.
Сацыялагічнае даследаванне прысвечана вывучэнню адносін насельніцтва да сістэмы агульнай сярэдняй адукацыі. Апытанне праводзілася ва ўсіх абласных цэнтрах і горадзе Мінску, асобных раённых гарадах і сельскіх населеных пунктах. Аб'ём выбарачнай сукупнасці склаў 900 рэспандэнтаў. Памылкі выбаркі ±3,3 працэнта.-0-